Gå til innhold

Kan en 44 år gammel singel mann bli sammen med en på dame på 30 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det for stor alderforskjell? 

Anonymkode: 4ad4c...46f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvfølgelig alt er mulig. Dette er spesielt vanlig med vestkant menn som blir skilt fra første kone i 40 års alder og får ei ny i 30 årene.

Anonymkode: 87177...57b

• Liker 1
Skrevet

Det er uproblematisk så sant den aktuelle kvinnen er villig - det er det springende punktet her, ikke aldersforskjellen...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mulig er det jo, ville ikke gjort det om jeg var henne.

Anonymkode: 1af79...75a

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er mulig kjærligheten blir bedre. Kjør på med en gang å se :)

Anonymkode: e176b...c7d

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Det er 2025. En 75 år gammel kvinne kan bli sammen ned en ung mann på 20 år... Sånn er det i dag. 

Anonymkode: d18b4...7f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper i hvert fall på at du er singel 😉

Anonymkode: d64ff...ad7

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fint det! En i familien er rundt den alderen og har en samboer rundt 30, og nå er de en liten familie. 

Anonymkode: b6fa4...00c

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg var på singeltreff da hun var ca 30. Det var flere menn enn kvinner der. Nesten alle mennene var over 40 år. Hun synes de var altfor gamle og derfor totalt uaktuelle. Det ble ikke flere slike treff på henne.

Hvis en mann og en kvinne som begge er faktisk voksne finner hverandre og vil være sammen, så er det ok uavhengig av aldersgap. Men de fleste er ikke interessert i et for stort aldersgap.

Anonymkode: 3bfa1...699

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke gjort det. Eldre menn har en tendens til å manipulere og kontrollere mye yngre partnere. Aldersforskjellen vil bare bli tydeligere og tydeligere med årene, og man er på forskjellige steder i livet. Når han er pensjonist har den yngre partneren fremdeles flere år igjen i arbeidslivet. 

Anonymkode: d770e...1f5

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig. Det er 2025. En 75 år gammel kvinne kan bli sammen ned en ung mann på 20 år... Sånn er det i dag. 

Anonymkode: d18b4...7f0

Det skulle bare mangle, menn har gjort det i 1000 vis av år. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med ei på 30 da jeg var 49. Alt gikk helt fint bortsett fra at hun ville gifte seg med meg og ha barn. Jeg ville ikke ha barn, så jeg gjorde det slutt. Vi hadde forskjellige synpå veien videre, og hadde jeg ikke gjort det slutt hadde hun vært bitter på meg resten av livet for å ikke gi henne ett barn 

Anonymkode: 84b72...b8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig, noen gjør det, men vanlig er det ikke. Man ser gjerne at par med stor aldersforskjell er den yngste litt satt og traust, mens den eldste er litt umoden ift jevnaldrende. Man må også regne med at en ung kjæreste ønsker seg barn. Orker du det? Synes du det er rettferdig ovenfor barna du evt har? Lite allright når, som oftest far, går helt opp i ny familie og glemmer barna han allerede har. Og orker du å ha tenåringer når du selv blir pensjonist?

Anonymkode: bb72e...322

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå hvis dama er innmari ressurssvake eller du er usedvanlig ressurssterk.  Vanlig oppegående damer forstår hvorfor 10 år + eldre menn er et handicap for dem, altså hvordan disse mennene vil bli et hinder for damene sine når damene er rundt 60/65. 

Anonymkode: 0514e...39f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skulle jo tro han har bedre sjanser enn en 44 år gammel mann som ikke er singel.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis begge vil; selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet

Men jøss, så mange negative svar, selv om det overhodet ikke er en ekstrem aldersforskjell? Jeg skjønner heller aldri hvorfor folk blir provoserte av aldersforskjell, som om det går ut over dem selv på noen måte. 

Så lenge det handler om samtykkende voksne (begge over 25), er det da bare flott at folk finner kjærligheten? Selvfølgelig kan det oppstå noen bump på veien på grunn av aldersforskjell, men det kan det jo også på grunn av forskjellig familiebakgrunn, utdannelse, vaner osv. gjennom et langt forhold. 

Anonymkode: 06159...ffe

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen (45) springer etter jenter på alt fra 19 til 30 år og bryr seg tydeligvis ikke om aldersforskjell. Om det blir noe vet jeg ikke, men det er DRITFLAUT

Anonymkode: 53c97...5de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange slike tråder trenger vi?

JA, DET ER GREIT!

Anonymkode: 07d81...d0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Eksen (45) springer etter jenter på alt fra 19 til 30 år og bryr seg tydeligvis ikke om aldersforskjell. Om det blir noe vet jeg ikke, men det er DRITFLAUT

Anonymkode: 53c97...5de

19? Huff, date en ungdom.

Anonymkode: b6fa4...00c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...