AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Hvilken barnehagesekk anbefaler dere? Vår andre skal begynne i barnehage. Vi har dårlige erfaringer med Bergans sin barnehagesekk. Eldstemann her ødela den ene spenna på den, også var sekken ubrukelig Ellers god å bære, og fin. Har dere tips? Anonymkode: 867e5...2ef
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Beckmann sin minste sekk, Classic mini 12L. Har hatt den til begge mine. Fungert nydelig både i vanlig avdeling og på friluftsavdeling. Sitter som et skudd på ungen (altså, når de er store nok til å bære sekk selv, typ fra fire år), rommer det man trenger. Har blitt brukt som tursekk de første årene på skolen. Anonymkode: c6f1c...b78 1
Anonym6789 Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli (endret) Samme som over, veldig fornøyd. Vår eldste hadde sin hele barnehagetiden Endret 9. juli av Anonym6789
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Osprey jet brukte min yngste. Den er blitt brukt som dagstur sekk og på overnattingstur. Anonymkode: 655d8...174 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Beckmann sin minste sekk, Classic mini 12L. Har hatt den til begge mine. Fungert nydelig både i vanlig avdeling og på friluftsavdeling. Sitter som et skudd på ungen (altså, når de er store nok til å bære sekk selv, typ fra fire år), rommer det man trenger. Har blitt brukt som tursekk de første årene på skolen. Anonymkode: c6f1c...b78 Beckmann har en 10l også😊 Anonymkode: 583b9...dc6
kjærring Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Beckman og bergans. Liker bergans best pga hoftebelte. Mye bedre for ungene å bære.
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli Har bare brukt Kånken Mini til sånn frem og tilbake. Når de trengte tursekk som de skulle ha på ryggen selv var det Bergans. Anonymkode: d42f9...6ae
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Mange av barna i barnehagen har har Beckmann , Bergans og fjellreven , det er gode sekker. Selv var jeg fornøyd med Bergans, har den fortsatt, og den er like fin og hel, bare litt liten til 9 åringen. Men de aller første årene i barnehagen, hadde vi Blafre barnehagesekk. Gikk over til Bergans når han begynte på stor avdeling. Anonymkode: a2d3c...fd5
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli Beckmann er omtrent uniform her. Både barnehage og 1-4 trinn. Anonymkode: cb71c...b33
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli Veldig fornøyd med Bergans. Lett og god å bære. Hatt den til alle mine fire barn. Anonymkode: a6be0...ce0
AnonymBruker Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig fornøyd med Bergans. Lett og god å bære. Hatt den til alle mine fire barn. Anonymkode: a6be0...ce0 Min hadde bergans sekk, den var god å bære, men eldstemann ødela en spenne og da var sekken ubrukelig 😬 Anonymkode: 867e5...2ef
AnonymBruker Skrevet 14. juli #12 Skrevet 14. juli Ville sjekket ut osprey, har vært veldig fornøyde med de. Anonymkode: 50795...edb
AnonymBruker Skrevet 14. juli #13 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville sjekket ut osprey, har vært veldig fornøyde med de. Anonymkode: 50795...edb Har de til barnehagebarn? Anonymkode: 867e5...2ef
atropos Skrevet 14. juli #14 Skrevet 14. juli Vi hadde mammut first zip. Kjempefin sekk som varte hele barnehagen. Bryststropp, men ikke hoftespenne. Men det går greit. De bærer jo ikke så tungt når de er så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå