Gå til innhold

Hvilken barnehagesekk anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken barnehagesekk anbefaler dere? Vår andre skal begynne i barnehage. Vi har dårlige erfaringer med Bergans sin barnehagesekk. Eldstemann her ødela den ene spenna på den, også var sekken ubrukelig :( Ellers god å bære, og fin. Har dere tips? 

Anonymkode: 867e5...2ef

AnonymBruker
Skrevet

Beckmann sin minste sekk, Classic mini 12L. Har hatt den til begge mine. Fungert nydelig både i vanlig avdeling og på friluftsavdeling. Sitter som et skudd på ungen (altså, når de er store nok til å bære sekk selv, typ fra fire år), rommer det man trenger. Har blitt brukt som tursekk de første årene på skolen.

Anonymkode: c6f1c...b78

• Liker 1
Skrevet (endret)

Samme som over, veldig fornøyd. Vår eldste hadde sin hele barnehagetiden

Endret av Anonym6789
AnonymBruker
Skrevet

Osprey jet brukte min yngste. Den er blitt brukt som dagstur sekk og på overnattingstur. 

Anonymkode: 655d8...174

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Beckmann sin minste sekk, Classic mini 12L. Har hatt den til begge mine. Fungert nydelig både i vanlig avdeling og på friluftsavdeling. Sitter som et skudd på ungen (altså, når de er store nok til å bære sekk selv, typ fra fire år), rommer det man trenger. Har blitt brukt som tursekk de første årene på skolen.

Anonymkode: c6f1c...b78

Beckmann har en 10l også😊

Anonymkode: 583b9...dc6

Skrevet

Beckman og bergans. Liker bergans best pga hoftebelte. Mye bedre for ungene å bære.

AnonymBruker
Skrevet

Har bare brukt Kånken Mini til sånn frem og tilbake. Når de trengte tursekk som de skulle ha på ryggen selv var det Bergans. 

Anonymkode: d42f9...6ae

AnonymBruker
Skrevet

Mange av barna i barnehagen har har Beckmann , Bergans og fjellreven , det er gode sekker. Selv var jeg fornøyd med Bergans,  har den fortsatt, og den er like fin og hel, bare litt liten til 9 åringen.  Men de aller første årene i barnehagen, hadde vi Blafre barnehagesekk.  Gikk over til Bergans når han begynte på stor avdeling.

Anonymkode: a2d3c...fd5

AnonymBruker
Skrevet

Beckmann er omtrent uniform her. Både barnehage og 1-4 trinn. 

Anonymkode: cb71c...b33

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Bergans. Lett og god å bære. Hatt den til alle mine fire barn. 

Anonymkode: a6be0...ce0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Veldig fornøyd med Bergans. Lett og god å bære. Hatt den til alle mine fire barn. 

Anonymkode: a6be0...ce0

Min hadde bergans sekk, den var god å bære, men eldstemann ødela en spenne og da var sekken ubrukelig 😬

AnonymBruker
Skrevet

Ville sjekket ut osprey, har vært veldig fornøyde med de. 

Anonymkode: 50795...edb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ville sjekket ut osprey, har vært veldig fornøyde med de. 

Anonymkode: 50795...edb

Har de til barnehagebarn? 

Skrevet

Vi hadde mammut first zip. Kjempefin sekk som varte hele barnehagen. Bryststropp, men ikke hoftespenne. Men det går greit. De bærer jo ikke så tungt når de er så små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...