Gjest Liten Skrevet 21. november 2002 #1 Del Skrevet 21. november 2002 kjøpte meg ny laptop i sommer og er i det store og hele strålende fornøyd, med unntak av èn ting: vifta bråker bare mer og mer noe jeg kan gjøre eller må jeg levere den til service? og regnes slike ting som reklamasjon når den er så ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 22. november 2002 #2 Del Skrevet 22. november 2002 Skal vi se...hvordan mener du nå?Lager den mer støy i desibel,eller går den OFTERE og lengre,synes du? Når du kjører mange programmer og applikasjoner,går den titt og ofte,gjerne hele tiden.Get used to it,sier jeg da,min laptop er sånn. Men om viften rett og slett "tar helt av" høres det mer ut som garantisak. Ble du klokere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 22. november 2002 #3 Del Skrevet 22. november 2002 mer desibel - selv når den er på, men står og gjør ingenting *tar med seg laptopen under armen til butikken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 22. november 2002 #4 Del Skrevet 22. november 2002 Det skal jeg gjøre også! Er noen lagre som er dårlige her.... dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 22. november 2002 #5 Del Skrevet 22. november 2002 Tok du med deg laptopen til data-butikken,eller dro du på arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnnyCash Skrevet 24. november 2002 #6 Del Skrevet 24. november 2002 Mulig vifta har et kulelager som er gåent.. da lager den bare mer og mer støy.. selv nye vifter kan paie med en gang... En annen ting er også hvis du har slike strøm profiler på pc'n og disse står at pc'n skal yte fult så yter jo vifta fult for å kjøle cpu'n.. , men uansett.. klag ditt du kjøpte den =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 25. november 2002 #7 Del Skrevet 25. november 2002 har faktisk oppdaget de der strømprofilene som viser hvor mye av cpu som er i bruk, men selv når den ligger på et meget lavt og bedagelig nivå, så jobber vifta ivrig hmmm.... kanskje jeg har fått ei vifte som går på speed?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #8 Del Skrevet 25. november 2002 Hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå