AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Noen år siden jeg prøvde, men nei det ble ikke bra. Spar heller opp til bedre maling Anonymkode: a9327...494 3 1
Tipaa Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Vent heller til det er tilbud på jotun lady hvis du er på budsjett 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Hvis du vil ha billig maling så anbefaler jeg infra fra obs bygg. Vi har malt både kontoret vårt, stua og kjøkkenet med den matteste malinga deres og både veggene og taket ble helt nydelige! Anonymkode: 9f756...fc5 1
Pysa Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Trenger du billig maling, ville jeg heller sett på Finn. Mange som selger maling der, og kvalitetsmaling tåler å stå noen år i tett bøtte. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Pysa skrev (På 9.7.2025 den 19.43): Trenger du billig maling, ville jeg heller sett på Finn. Mange som selger maling der, og kvalitetsmaling tåler å stå noen år i tett bøtte. Jeg har sett en del der, men folk selger det sjeldent billig. Ofte har de selv kjøpt det til fullpris (virker det som), men som er maling som er på tilbud støtt og stadig. Dvs prisen de skal ha er ofte tilsvarende tilbudspris i butikk, eller bare litt billigere. Da er det lite fristene å bruke penger på transport i tillegg, ved å kjøpe maling som man ikke vet noe om. (ikke ts) Anonymkode: 8a579...9ea
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Takk for svar, gikk heller for Butinox. Anonymkode: 0c9cc...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå