Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 Er det noen som har kjøpt slør og/ eller tiara fra denne forhandleren? Hvordan var kvaliteten og servicen?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 Det er vel der som hos de fleste nå i dag. En vet ikke hvor varene kommer fra. Kanskje eller mest sannsynlig er det små barn i Asia som sitter og syr og de bor på fabrikkene. Får ikke lønn for det mest elementære som mat og hus. Jobber, spiser og sover der. Ikke vet jeg, men veldig merkelig at så mange nå i dag kan selge så rimelig. Jeg er motsander av barnearbeid og holder meg borte fra de jeg vet ikke lager varene selv eller vet hvem som lager dem.
Floja Felíz Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Jeg har ikke kjøpt slør eller tiara derfra, men har kjøpt kjole som er på vei til meg i posten nå. Har fått kjempegod service, kjøpskontrakt i posten, og fikk en god pris, original rett fra Linea Raffaelli. Hun jeg har hatt kontakt med er veldig hjelpsom og svarer på mailene mine og alle mine spørsmål om fargenyanser og størrelser og hva det skal være samme dag. Hun har til og med kontaktet Linea Raffaelli for å stille dem et spørsmål fra meg, så jeg er veldig fornøyd med sørvisen så langt. De er en nyoppstartet liten butikk som trenger flere kunder, og på meg virker de veldig profesjonelle og serviceinnstilte.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #4 Skrevet 22. mars 2006 Hvem er det som syr kjolene til Linea Raffaelli da? Jeg lurer fælt på det?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #5 Skrevet 22. mars 2006 Det florer av nyoppstartede butikker som syr "ekte" kjoler. Men hvem syr de ekte kjolene?
Floja Felíz Skrevet 22. mars 2006 #6 Skrevet 22. mars 2006 Hvem er det som syr kjolene til Linea Raffaelli da? Jeg lurer fælt på det? ← Merket er belgisk, men hvor de blir produsert må du vel kanskje spørre Linea Raffaelli om... Men hva har det med denne saken å gjøre? Var det ikke denne butikken det var snakk om?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #7 Skrevet 22. mars 2006 De må vel vite hvilke varer de tar inn, så kundene vet hva de får! Det gjelder ikke bare denne butikken, men mange.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #8 Skrevet 22. mars 2006 Tusen takk for svar på spørsmålet mitt, Floja Felíz!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå