Gå til innhold

Driver til CD-brenner

Anbefalte innlegg

Gjest Liongirl
Skrevet

Hjelp! Jeg har formatert HHD, og problemet er at jeg har mistet CD'en med installasjonsprogrammet og drivere som fulgte med.

Har letet etter dette på Internett, men finner ikke installasjonsdrivere til brenner'n der heller - bare oppdateringsdrivere.

Det er en Memorex Twelve Maxx 1032.

Er det noen som har noen gode råd, så er jeg veldig takknemlig!

Eventuelt - er det noen som har denne installasjons-CD'en som jeg kunne fått tilsendt en kopi av?

mvh Liongirl

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å laste ned en oppdatert driver og installere denne? Det kommer jo stadig ut nye versjoner av drivere til det meste. Det burde ihvertfall funke.

Skrevet

Hadde samme problem med min twentyfourMAXX.

Det finnes ikke drivere til denne brenneren.

Muligens fulgte det med et Memorex/Roxio Tool Kit (CD-en du har mistet). Problemet kan løses ved å laste med dette programmet (vet ikke hvor) eller å kjøpe fulversjonen.

Du kan sikkert bruke et annet brennerprogram også (Nero?).

Skrevet

Kom på en ting til.. Hvis du ikke får lastet med Roxio Basic og du ikke har behov for fullversjonen (koster nok endel), så kan det lønne seg å kjøpe en ny brenner i stedet for den gamle.

En ny brenner er mye raskere og koster ikke mange kronene. Da får du nytt brennerprogram/driver og kan bruke den gamle som CD-rom. Muligens kan du bruke den samme programvaren på begge brennerene også og vil da ha TO brennere.

Forutsetter at det er plass i kabinettet ditt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...