Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dere? Nå tar jeg å drar alle menn under samme kam her

altså men det gjelder for alle mennene jeg har snust bort i. Hva feiler det dere? Hvorfor sier dere A men mener egentlig noe helt annet? Kall nå en spade for en spade! Og hvorfor gjøre så masse ut av ting en kveld for så å bare gi blanke resten av tida?? ARGH! jeg kommer seriøst aldri til å forstå meg på dere. Her er jeg, og ta meg nå for den jeg er! Jeg er alltid hyggelig og grei, hvorfor kan man ikke få tilnærmet oppførsel tilbake??? Finnes det reale fyrer i det hele tatt? etter en god del med kun bommer så tviler jeg altså...beklager at jeg tviler på dere men..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Liker menn, jeg. :)

Skal vedde på at det er fordi du er sammen med en snill en. Men bare vent til du sitter der, dumpa uten å skjønne hvorfor. sitter der mutters alene i dette kalde landet..de eneste mennene du treffer er de med løfter som kun blir brutte og som bare er kun ute etter en eneste ting. da skal du få se hvor koslig det er..

Gjest King James
Skrevet (endret)
Hvorfor sier dere A men mener egentlig noe helt annet?

Det samme lurer jeg på når det gjelder kvinner.

Endret av King James
Skrevet (endret)

Menn kan være veldig greie og menn kan være utrolig duste. Det samme gjelder for kvinner. ;) Men alt i alt er jeg veldig glad for at det finnes menn, selvom jeg aldri har hatt stor gjennomslagskraft hos gutta, har jeg nå ihvertfall en del ordentlige gode venner hos det annet kjønn. Og ganske ofte kan de være ganske så kjekke å ha. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest Gjest
Skrevet

Så lag deg en egen tråd da!

Skrevet

Du er ikke alene om de.

Gjest King James
Skrevet
Så lag deg en egen tråd da!

Nei...For jeg gidder ikke og angripe kvinner bare fordi jeg ikke alltid forstår meg på dem...,Men vis du ikke likte det jeg sa så beklager jeg.

Gjest Jalileh
Skrevet

Det finnes mange snille menn, de skriker bare ikke så høyt. Og på den måten er det kanskje litt vanskelig å "få tak" på dem? :tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet
Nei...For jeg gidder ikke og angripe kvinner bare fordi jeg ikke alltid forstår meg på dem...,Men vis du ikke likte det jeg sa så beklager jeg.

Vel du er nå en av de hyggelige innslagene da Jamieboy. :klem::ler:

Trådstarter, kan godt forstå følelsen.

Det er plenty av merkelige mennesker.

Selv biter jeg meg merke i det hver gang jeg ser et par som fungerer. En fyr som sier noe fint om samboeren eller kona si. En fyr som viser ekte følelser for barnet sitt. En fyr som er høflig og vennlig i løpet av dagen uten baktanker. Alt dette ser jeg etter og lagrer i minnedisken.

Det er nødvendig for meg. Fordi det er så mange menn som gir uttrykk for så spesielle holdninger at jeg trenger å finne en motvekt for å fortsette å tro på fortsatte eksistens for menneskeheten. For å sette det litt på spissen. :ler:

Skrevet

Jeg tror rett og slett mange menn er vanskelig å forstå fordi kvinner på død og liv skal tolke det de sier når det egentlig ikke er noe å tolke. Altså, når menn sier A tror kvinner at de sier B. :ler:

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

altså men det gjelder for alle mennene jeg har snust bort i. Hva feiler det dere? Hvorfor sier dere A men mener egentlig noe helt annet? Kall nå en spade for en spade! Og hvorfor gjøre så masse ut av ting en kveld for så å bare gi blanke resten av tida?? ARGH! jeg kommer seriøst aldri til å forstå meg på dere. Her er jeg, og ta meg nå for den jeg er! Jeg er alltid hyggelig og grei, hvorfor kan man ikke få tilnærmet oppførsel tilbake??? Finnes det reale fyrer i det hele tatt? etter en god del med kun bommer så tviler jeg altså...beklager at jeg tviler på dere men..

Du, jeg er helt enig med deg. Jeg sitter igjen med det samme inntrykket og er over 30 (har møtt noen menn..)

Jeg synes det stinker!

Skrevet
Jeg tror rett og slett mange menn er vanskelig å forstå fordi kvinner på død og liv skal tolke det de sier når det egentlig ikke er noe å tolke. Altså, når menn sier A tror kvinner at de sier B.  :ler:

*ding* *ding* "And we have a winner!"

Gjest Gjest_katta_*
Skrevet

Da er vi to! Menn er noen underlige dyr.. Sier ikke mere..

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror rett og slett mange menn er vanskelig å forstå fordi kvinner på død og liv skal tolke det de sier når det egentlig ikke er noe å tolke. Altså, når menn sier A tror kvinner at de sier B.  :ler:

:ler: Og omvendt ja! Har jobbet med bare mannfolk og tolker ikke ihjel ting jeg. Tar det meste ordrett. Men av og til sier de ting ordrett som man ikke kan tilgi dem om man skal tolke det ordrett. Da begynner jeg å se etter forklaringer som kan mildne fallet deres litt. :ler:

Men seriøst, gutta jeg treffer IRL blant venner og kolleger, m.a.o. de jeg kjenner, har jeg ingenting å utsette på. Kjempekarer alle sammen.

Men enkelte menns uttalelser på diverse steder på nettet kan jo få en til å ønske å skifte både kjønn og legning.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Når kvinner ikke forstår seg på menn er det 50 % sjanse for at det er mannens feil.

Når menn ikke forstår seg på kvinner er det 50 % sjanse for at det er kvinnens feil.

De resterende 50 % må vi i hvert tilfelle slite med selv.

;)

Gjest Gjest
Skrevet
Når kvinner ikke forstår seg på menn er det 50 % sjanse for at det er mannens feil.

Når menn ikke forstår seg på kvinner er det 50 % sjanse for at det er kvinnens feil.

De resterende 50 % må vi i hvert tilfelle slite med selv.

;)

Mm, dette er jeg nok mer enig i.

Men når det er sagt..vi har jo alle blitt flasket opp i troen at kvinner er så utydelige, snakker rundt ting og det er umulig for menn å skjønne de..

Vel, slik har det aldri vært for meg.

Liker jeg en mann godt - så viser jeg det både i ord og handling. Ingen tvetydige signaler eller lignende.

Jeg hadde feks ALDRI kunnet lure enn mann med at jeg likte ham så godt som han håpet på for å oppnå det ene eller andre; sex eller annet.

Derimot er MIN erfaring det motsatt med menn..

Der blir ting IKKE sagt rett ut og ærlig, men pakket inn i en hel haug med halvsannheter for at han skal oppnå han agenda. At det aldri bare er et ærlig og direkte svar, men masse uærlighet og sleskhet. Igjen tilbake til, at hvem ønsker vel å holde noen for narr og på gress men nok om det.

Det er jo nettopp da jenter ofte blir sittende igjen å analysere, er det rart.

Huff, nå hørtes jeg fryktelig kynisk og bitter ut..Det er jeg ikke ;)

Men såret og skadeskutt - JA.

Jeg tror ikke dette er hver eneste manns oppførsel, men som sagt mine erfaringer med de rundt meg, er at kvinnene sier det som det er og kan ikke leve med seg selv ellers. Derimot at mennene ikke sier det som det er, lurer, spiller spille og er mest av alt, opptatt av sine behov.

Gi meg den mannen som IKKE er slik - men samtidig ikke en "tøffel" og jeg er villig til å ta sjangsen igjen :)

Gjest Gjest
Skrevet
Mm, dette er jeg nok mer enig i.

Men når det er sagt..vi har jo alle blitt flasket opp i troen at kvinner er så utydelige, snakker rundt ting og det er umulig for menn å skjønne de..

Vel, slik har det aldri vært for meg.

Liker jeg en mann godt - så viser jeg det både i ord og handling. Ingen tvetydige signaler eller lignende.

Jeg hadde feks ALDRI kunnet lure enn mann med at jeg likte ham så godt som han håpet på for å oppnå det ene eller andre; sex eller annet.

Derimot er MIN erfaring det motsatt med menn..

Der blir ting IKKE sagt rett ut og ærlig, men pakket inn i en hel haug med halvsannheter for at han skal oppnå han agenda. At det aldri bare er et ærlig og direkte svar, men masse uærlighet og sleskhet. Igjen tilbake til, at hvem ønsker vel å holde noen for narr og på gress men nok om det.

Det er jo nettopp da jenter ofte blir sittende igjen å analysere, er det rart.

Huff, nå hørtes jeg fryktelig kynisk og bitter ut..Det er jeg ikke ;)

Men såret og skadeskutt - JA.

Jeg tror ikke dette er hver eneste manns oppførsel, men som sagt mine erfaringer med de rundt meg, er at kvinnene sier det som det er og kan ikke leve med seg selv ellers. Derimot at mennene ikke sier det som det er, lurer, spiller spille og er mest av alt, opptatt av sine behov.

Gi meg den mannen som IKKE er slik - men samtidig ikke en "tøffel" og jeg er villig til å ta sjangsen igjen :)

Jeg stiller meg 100% bak dette utsagnet her! Kunne skrevet hvert ord selv! :)

Gjest med innlegg 20.24 og 21.09 (glemt å bruke nick igjen :forvirret: )

Skrevet

Nå er jeg ikke singel, men jeg forstår frustrasjonen godt. For begge kjønn!

Min kjære og jeg har hatt MANGE konflikter fordi vi snakker forbi hverandre, og må en gang i blant ta en skikkelig oppvask med litt hyl og skrik først og så litt rolig prat, før vi finner ut at vi egentlig har sagt det samme hele tiden, bare på forskjellige måter.

Mao: Dårlig kommunikasjon.

I vårt tilfelle har feilen hos ham nok hatt grunnlag i hans forhold til sin mor; hun har gjort ALT for ham osv - og sånne ting sliter jeg litt med, når jeg omtrent må trykke nesa hans ned i støvet for at han skal skjønne at det faktisk må støvsuges en gang i blant. Og det ligger sikkert i oppveksten for meg også, men jeg har VELDIG vanskelig for å se hva jeg selv gjør galt - akkurat som ham.

Som Markus I Oslo sier - feilen ligger hos begge to.

Når det er sagt, så tror jeg dere som har mistet troen på at det finnes noen å samle på der ute har vært veldig uheldige - og sannsynligvis falt for feil person. Det lønner seg å prøve å legge litt mer merke til de som ikke "skriker så høyt" - de trenger ikke være tøffelhelter eller kjedelige alle sammen, fordi om de ikke danser på bordet og sjekker opp alt som kommer i sin vei.

Men det skal være sagt: Det er total uakseptabel oppførsel å utnytte en annens genuine interesse! Jeg har (som de aller fleste andre mennesker på jorden) opplevd det selv, og det gjør VONDT.

Men kanskje er man for naiv? For godtroende? Kanskje tror man at man sender riktige signaler, men så tolkes de helt annerledes enn det man mente?

Jeg valgte uansett bort den "farlige" typen, og nå sitter jeg her med verdens snilleste. Og vi har det kjempemoro sammen! :) Det finnes noen for alle...

Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg lurer på i den forbindelse: Hva i alle dager vil du med dette oppgulpet?? :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...