Majer Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Jeg har alltid følt det så begynte å date mange jenter og kvinner i våres i frykt for at de ellers hadde datet noen andre. Men det er utrolig slitsomt å holde på sånn. Er dating bare et kappløp eller er det vanlig å ikke date når man er singel?
Irak Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli For mange er nok dating veldig slitsomt. Ikke blir man så godt kjent heller. Det skal mye til før jeg går på date. 2 1
Chlypa Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli «Æ ska itj ha nå hvit sommer, æ har fått mæ tinder å elektrisk grill» 3
enkefru Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Irak skrev (9 minutter siden): For mange er nok dating veldig slitsomt. Ikke blir man så godt kjent heller. Det skal mye til før jeg går på date. Som om jeg skulle sagt det selv… 2
KaffekoppQueen Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Singel; sommer og jeg går ikke på date om det ikke føles som det er verdt det. Har så mye annet å bedrive tiden min med 🤣 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Man dater når man vil ha kjæreste. Det er mange frivillig single kvinner. Anonymkode: f38d6...f0c 6 1
Majer Skrevet 9. juli Forfatter #7 Skrevet 9. juli Fint å høre! Det er en i området jeg har et veldig godt øye til, men jeg rekker ikke prøve meg før hun drar på venninnetur til Rhodos. Det har tatt litt nattesøvn, men da går det antageligvis greit 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Jeg er motsatt. På sommeren er det helt uinteressant med gutter og absolutt den tiden på året jeg er minst «yr». De få gangene jeg gidder å date litt, så er det på senhøst/vinteren. Anonymkode: 71483...0db 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Nok et bevis på at vi mer ensomme damer som ikke ser ut som modeller ikke blir gitt en tanke engang. Nei, har ikke hatt en sommerflørt på mange år. Anonymkode: e8789...c64 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli Nei. Jeg har aldri hatt en sommerflørt. Kvinne 45 år. Har aldri datet noe særlig heller. Har vært enslig nesten hele livet. Anonymkode: 0c168...2ab 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli Dame singel i flere år nå, og hatt en date på sommeren i løpet av de årene. Har og flere single venninner, og ingen av de holder på med noen på sommeren. Anonymkode: 7dccf...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli Majer skrev (4 timer siden): Jeg har alltid følt det så begynte å date mange jenter og kvinner i våres i frykt for at de ellers hadde datet noen andre. Men det er utrolig slitsomt å holde på sånn. Er dating bare et kappløp eller er det vanlig å ikke date når man er singel? Dating blir jo et kappløp av at du velger å date «mange jenter og kvinner» ila våren? Ikke av at ei og annen dame søker selskap av en date om sommeren. (Mens andre damer velger å bruke tiden på helt andre ting enn å finne mann.) Anonymkode: 9d242...fa6 2
KaffekoppQueen Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli Ærlig skal jeg dog være. I fjor hadde jeg en sommerflørt 🤣 Kunne tatt opp igjen den i år, men mest fordi han er en utrolig kul fyr. Kunne aldri blitt noe forhold der da. Det ville ikke vært interessant. Men som sagt, date for å date? Nei takk 😅 Men man ser jo bak solbrillene… 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #15 Skrevet 9. juli Nei. Single har generelt ganske lite sex. Anonymkode: 871f3...826 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #16 Skrevet 9. juli Majer skrev (5 timer siden): Jeg har alltid følt det så begynte å date mange jenter og kvinner i våres i frykt for at de ellers hadde datet noen andre. Men det er utrolig slitsomt å holde på sånn. Er dating bare et kappløp eller er det vanlig å ikke date når man er singel? Majer skrev (3 timer siden): Fint å høre! Det er en i området jeg har et veldig godt øye til, men jeg rekker ikke prøve meg før hun drar på venninnetur til Rhodos. Det har tatt litt nattesøvn, men da går det antageligvis greit Dumt å date mange andre når det er ei du har 'et godt øye til'... Anonymkode: beb29...8fb 7
Fighter83 Skrevet 9. juli #17 Skrevet 9. juli (endret) Ganske mange damer som er single om sommeren uten noen de dater eller roter med. Men håper at det plutselig dukker opp en gjør en del. Selv har jeg nok av folk å rote med men vil jo helst bare ha en å forelske meg i. Endret 9. juli av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 9. juli #18 Skrevet 9. juli Jeg tror begge kjønn dater mer i sommerferien. Det er jo da folk har mest fritid og mulighet til å bli kjent med andre. Resten av året er folk veldig opptatt på jobb, og rundt jul er alle med familie. Anonymkode: 01a52...11d 2 1
Hulderen Skrevet 9. juli #19 Skrevet 9. juli Majer skrev (2 timer siden): Fint å høre! Det er en i området jeg har et veldig godt øye til, men jeg rekker ikke prøve meg før hun drar på venninnetur til Rhodos. Det har tatt litt nattesøvn, men da går det antageligvis greit Hvis hun som skal til Rhodos oppdager at du driver og dater mange andre kvinner, så kommer hun ikke til å bli interessert i deg. Ikke date folk du ikke er interessert i bare for å date! Da holder du dem for narr, samtidig som du selv synker i verdi. 4 1
Hmmmmmm Skrevet 9. juli #20 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man dater når man vil ha kjæreste. Det er mange frivillig single kvinner. Anonymkode: f38d6...f0c Jepp, og jeg er en av de. Kommer for alltid å leve som singel. Føler jeg har det beste livet da🌸 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå