Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 Skal ha et lite selskap med 4 personer, og skal bestille pizza. Hvor mange store pizza'er må jeg bestille for å få nok? Flaut å ende opp med for lite, liksom..
Gjest Peppes-servitør Skrevet 21. mars 2006 #3 Skrevet 21. mars 2006 Hvis det er snakk om store pizzaer a la Peppes eller Dolly Dimples, er det nok med to store pizzaer. Vet ikke om det er barn eller voksne, men bare en pizza blir nok knapt uansett. To store vil absolutt holde, det er mye mat i slike pizzaer
Gjest Shadowlyn Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Si hver person spiser 4 stykker.. to store pizzaer burde vel være nok? Hvis du har litt tilbehør ved siden kan de jo bli mett fortere.
pusla Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 En er nok litt knapt til fire personer, så jeg ville også gått for to. Da bør du ha mer enn nok.
Svart Katt Skrevet 21. mars 2006 #6 Skrevet 21. mars 2006 Helt enig med alle de andre. To pizzaer holder lenge. Og du kan risikere at flere pizzastykker ikke blir spist - som du derfor må spise til frokost dagen etter.
Gjest Binna Skrevet 21. mars 2006 #8 Skrevet 21. mars 2006 Jepp, to er passe. det kan bli for mye, men en kan bli for lite
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #10 Skrevet 22. mars 2006 Ville også ha bestilt to - mange av bitene på en sånn pizza er jo bare "deig" uten fyll, så for at alle 4 skulle få ordentlig pizza-biter blir det for lite med en etter min mening.
Malama Skrevet 22. mars 2006 #11 Skrevet 22. mars 2006 Sånne som man kjøper fra peppes etc så regner de jo tre voksne på en stor pizza, sånn ca. To store, eller en stor og en liten evt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå