Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte det første bladet for å se hva det var for noe, men syns ikke det var noe særlig.

Abbonerer på KK, og syns det er bedre.

Men det kan godt hende jeg kjøper det hvis jeg er på reise el.l. en gang.

Skrevet

Jeg synes det er en del bra der. MEN - synes ikke Pernille er spesielt morsom, dog spalten har blitt litt bedre i det siste. Mona Grudts spalte er unoedvendig, stort sett. Liker reportasjene om mennesker i forskjellige situasjoner - men de kunne godt gaa litt dypere til verks. Liker bli-ny sidene deres!

Alt i alt - koselig lesning, men siden det er saa mye forskjellig (ett nummer handler om tenaaringsbarn, det neste om bekkenloesning) saa er det ikke alltid det treffer....

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg leser blader. :grine2:

Denne måneden har jeg kjøpt Tique bare for å sjekke det ut. Det er OK ...

Ellers leser jeg engelske Vogue fast, og norske Elle nå og da. Ellers er engelske Cosmopolitan ganske bra kvinneblad. :klappe:

Noen som vet om et bra sminkeblad? Gjerne engelsk. ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt Kamille hver gang siden det startet. Ble veldig positivt overrasket over de første nummerene, men nå synes jeg de har begynt å dabbe av. Synes det bare blir mer og mer annonse og reklame.

Jeg forstår jo selvfølgelig at det er nødvendig, men de kan vel ha dette i tillegg til resten av stoffet, ikke i stedet for.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, jeg leser blader.  :grine2:

Denne måneden har jeg kjøpt Tique bare for å sjekke det ut. Det er OK ...

Ellers leser jeg engelske Vogue fast, og norske Elle nå og da.  Engelske Cosmopolitan ganske bra kvinneblad.  :klappe:

Noen som vet om et bra sminkeblad? Gjerne engelsk.  ;)

Det var vel ikke det som var spørsmålet. :forvirret:

Nei, jeg leser ikke Kamonille. Synes det ser ut til å ha dårlig med stoff. :grine:

Pluss at det virker tantete. :sjenert:

Vel, min mening. :)

Skrevet

En gang, og det ble med den ene gangen.

Gjest GreenSky
Skrevet

Har ikke lest det enda. Men turen kommer vel der og. Pleier å slå til på velkomst-abbonement, si opp når det går ut, også forsette til neste velkomst-abbonement.

Skrevet

Jeg kjøper det av og til, men prøver å la være fordi jeg kjøper alt for mye blader!

Abonnerer på Det Nye, Shape Up, Henne og Red. Kjøper Se og Hør på tirsdager. Har nettopp kuttet ut abonnementet på Elle.

Men nå kjenner jeg at jeg fikk lyst til å kjøpe Kamille idag :ler:

Gjest Bodillen
Skrevet
Jeg liker Elle, men det er kanskje ikke helt i din gate det heller...

Vet ikke helt...litt vel mye moter og skjønnhet, kanskje....?

Gjest Bodillen
Skrevet
Henne, kanksje? Endel reportasjer.

Ja, HENNE har jeg litt sansen for, de har endel ålreite reportasjer innimellom. Men det kommer ikke en gang i uka. Hvor ofte kommer det egentlig?

Skrevet
Ja, HENNE har jeg litt sansen for, de har endel ålreite reportasjer innimellom. Men det kommer ikke en gang i uka. Hvor ofte kommer det egentlig?

Det kommer ut hver 3. uke :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har kjøpt det en gang, og leste vel bare halve bladet. Fant ikke noe som var interessant der

Skrevet

Nei, det leste jeg en gang og aldri mer. Noe så kjedelig

Gjest Aloha
Skrevet

Fikk det første bladet gratis i posten, og syns det var helt OK! Har lest det et par ganger etter det. Bladjunkie som jeg er, må jeg begrense meg litt.... abonnerer på Woman, Det Nye og Elle, og kjøper i tillegg en del i løssalg. Må nesten variere litt, så mange blader som fins på det norske markedet nå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kamille virker på meg litt kjedelig, og ser ut til å henvende seg til "yrkesaktive småbarnsmødre i tidsklemma", og jeg passer ikke inn i den målgruppen.

Annonse
Skrevet

Nei, aldri sett i det engang. Jeg leser generelt lite blader da, så jeg ville neppe lest det regelmessig uansett. Men dett har jeg aldri prøvd.

Jeg vet forklaringen er dum, men altså: Jeg tenkte først da jeg hørte om bladet at jeg skulle kjøpe ett og se, men så kom ejg til å se reklamefilmene på tv for bladet, og de var så grunnleggende idiotiske (i mine øyne) og irriterende at jeg rett og slett nekter å kjøpe bladet (som jeg kanskje kunne likt) når de insiterer på å bombardere meg med en så kvalmende reklamekampanje. Da "straffer" jeg dem via å ikke kjøpe bladet.

Skrevet

Malama, sånn er jeg også. :icon_smile: Ikke pga Kamille, men jeg kommer ALDRI til å kjøpe Herbal Essenses shampo og balsam pga de idiotiske "orgasme"-reklamene.

Gjest Gjest
Skrevet

har kjøpt det en gang,og det var dårlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...