Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Kamille er et bra blad :klappe:

Mange som leser dette??

Gjest Bellatrix
Skrevet

Leser det av og til. Et ok blad.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg leser det - liker det godt jeg! :)

Skrevet

Nei, ser kjedeleg ut.

Skrevet

Nei, kjøper sjelden blader.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har kjøpt det en gang, var helt ok.

Skrevet

Bruker ikke penger på norske blader, men har lest det et par ganger og liker det bedre enn de fleste andre dameblader

Gjest Bodillen
Skrevet

Har kjøpt det etpar ganger, men greier liksom ikke helt bestemme meg for om jeg liker det eller ikke...

Jeg har litt problemer med å finne meg et ukeblad jeg kunne tenke meg å kjøpe fast. Hjemmet blir litt kjerring, liksom, selv om det også står endel ok der. KK er veldig opp og ned, synes ofte de henvender seg litt for mye til karrierekvinnen, og det er ikke helt meg. Norsk Ukeblad er dritkjedelig... Også er det de som blir for "unge", da, som Det Nye... Veit'a søren jeg - noen som har noe å anbefale???

Skrevet

Har lest det et par ganger, men jeg liker fremdeles KK og Elle bedre.

Skrevet

Ja, jeg leser det og synes det er bra, har akkurat tegnet abonnement. Jeg liker også KK, men det er litt ujevnt hvor mye jeg finner å lese der.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har kjøpt/lest et par nr, men strever litt med å "få tak på det". Faller litt mellom alle stoler. Ok matstoff, elendig interiørreportasjer, mye dilldall.

Også undrer jeg meg på denne spalten til Mona Grudt. Hva er det egentlig hun prøver å formidle? En gjennomsnitlig KG dagbok har mer tyngde og substans enn spalten hennes! Nå sist snakker hun om at hun har ryddet, sortert og kastet gammelt skrot. Også har hun ryddet, sortert og kastet leker som sønnen ikke lenger leker med, selv om han selv påstår annet. Også har hun lagt alle klærne sine i en haug på sengen, så den må hun få sortert og ryddet før hun skal legge seg. Også har hun sortert og ryddet og lagd system i alle suppeposer, hermetikk og tørmat (som heldigvis er lett tilgjengelig igjen). Også har hun vasket kjøleskapet. Så forteller hun at disse rydde/sortere/kaste-orgiene er rensende for kropp og sjel, gir økt trivsel, gir økt energi, gjør henne til en bedre mor og til og med gir henne mer lyst til å trene. alt pga at hun har ryddet kjøkkenskuffene. Også avrundes det hele med at hun selvfølgelig også må ta vårrengjøring av seg selv: skrubb, fotpleie, selvbruning, permanentfarge på vipper og bryn. Hun syns hun kan unne seg det etter all ryddinga og det er jeg helt enig med henne i.

Men Pernilles spalte er morsom! :)

Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kjøper det ikke, har lest det en gang hos frisøren

Gjest gjest1
Skrevet
Har kjøpt det etpar ganger, men greier liksom ikke helt bestemme meg for om jeg liker det eller ikke...

Jeg har litt problemer med å finne meg et ukeblad jeg kunne tenke meg å kjøpe fast. Hjemmet blir litt kjerring, liksom, selv om det også står endel ok der. KK er veldig opp og ned, synes ofte de henvender seg litt for mye til karrierekvinnen, og det er ikke helt meg. Norsk Ukeblad er dritkjedelig... Også er det de som blir for "unge", da, som Det Nye... Veit'a søren jeg - noen som har noe å anbefale???

Jeg liker Elle, men det er kanskje ikke helt i din gate det heller...

Skrevet

Henne, kanksje? Endel reportasjer.

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk et i posten en gang. Leste gjennom det, og satt tilbake med en undring på hvordan type blad dette var - et salig sammensurium av surr. Kommer ikke til å kjøpe det.

Og er det ikke sånn at man får med seg innholdet i bladet ved å lese tråder på KG? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...