Gå til innhold

Elektrisk sofa

Anbefalte innlegg

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få en sofa mindre elektrisk?

Kjøpte en på Jysk for noen uker siden med et velour-lignende stoff og den er elektrisk 24/7. Det spraker når jeg reiser meg, når jeg setter meg og hvis jeg prøver å børste av noe. Prøver å børste av noe.. alt sitter fast så jeg må støvsuge for harde livet for å få den ren.

Jeg får støt flere ganger om dagen fordi jeg sitter i sofaen og det er jo ikke kjempebehagelig akkurat. :forvirret:

Noen som har opplevd noe lignende og har en løsning?

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Hmm... det finnes ikke noen spray eller noe som hjelper, da? Høre i en møbelbutikk, kanskje?

Så for meg at et avansert møbel skjulte seg bak overskriften "elektrisk sofa". En slags massasje/ stillbar greie. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vet at å spraye med hårspray hjelper på enkelte klesplagg.....

Jeg vile ha prøvd å lage en blanding av skyllemiddel og vann og sprayet på jeg.

Gjest ~Ronja~
Skrevet
Så for meg at et avansert møbel skjulte seg bak overskriften "elektrisk sofa". En slags massasje/ stillbar greie. :)

Jeg også :ler:

Skrevet

Det beste rådet jeg kan gi er å ikke kjøpe sofa i kunstfiber neste gang.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Takk for svar, Lois og Evelina!

Det beste rådet jeg kan gi er å ikke kjøpe sofa i kunstfiber neste gang.

Ok, visste ikke det var det som var problemet jeg da. Pleier det å stå på hva som er i?

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, jeg derimot så for meg en massedrapsmaskin, en sitteplass som kan ta livet av flere enn den elektriske stol :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...