Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

Inneholder Dr. Hauschka parabener?

Er Dr. Hauschka bedre enn f.eks Dermalogica?

Hva er egentlig så bra med Dr. Hauschka i det hele tatt? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

denne siden kan du se hva hvert enkelt produkt inneholder.

Hva som er bra? Alle ingrediensene stammer fra biodynamisk jordbruk og er så "snille" at de også brukes av veganere. Dessuten går konseptet ut på å hjelpe huden til å pleie seg selv, snarere enn å undertrykke de naturlige prosessene for å hemme kviser osv. Jeg har brukt DH i et års tid nå, og selv om huden min ikke nødvendigvis ser så veldig annerledes ut, føles det som et helt nytt ansikt. Borte er tørre flekker og stramhet. Jeg blir ikke lenger så lett blank i pannen og på nesen. Jeg kan ta en rask dusj eller skvette litt vann i ansiktet uten å føle meg som Sahara hvis jeg ikke umiddelbart smører meg med krem etterpå. Kort sagt: Huden min klarer seg nå mye bedre på egen hånd.

Dermalogica har jeg ikke noe forhold til i det hele tatt, men hva som er bra eller ikke bra er jo så individuelt. DH og sånne high-tech hudpleieserier kan vel knapt sammenlignes, det er så totalt forskjellig måte å angripe et problem på. :icon_smile:

For øvrig er det Ling som er KGs ukronede Dr. Hauschka-dronning, send henne en PM hvis du lurer på noe.

Gjest Jalileh
Skrevet

Takk for svar.

Da er det sendt en PM til Ling. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hva som er bra? Alle ingrediensene stammer fra biodynamisk jordbruk og er så "snille" at de også brukes av veganere.

Enkelte av produktene inn holder bivoks (bier), og lanolin (sau) ;)

Men mesteparten er vegan, men alltid lurt å være obs på innholdsfortegnelsen :)

(Bortsett fra det er jeg enig med deg :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...