Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelska meg helt i et par sko fra Bronx. Men da jeg skulle bestille de fra Lille vinkel så hadde de selvfølgelig ikke min størrelse.

Jeg har sendt mail rundt omkring, men jeg får ikke noe svar om hvor jeg kan få tak i Bronx sko andre steder.

Kan noen hjelpe meg? Noen her inne må da vite om andre steder (helst shopping over internett eller telefon) hvor de fører Bronx sko, helst litt samme stil som Lille vinkel.

Hjelp meg da jenter, jeg er desperat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

www.2sko.no selger i allefall Bronx.

Skrevet

www.shoes.no hadde før i hvert fall. Har ikke testet linken på en stund :)

Skrevet

Takk for svar, men har ikke funnet de. Shoes.no hadde ingen bronx sko. Og på 2sko.no hadde de kunn to par (og det var desverre ikke noen av de)

Trenger flere tips jenter.

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar, men har ikke funnet de. Shoes.no hadde ingen bronx sko. Og på 2sko.no hadde de kunn to par (og det var desverre ikke noen av de)

Trenger flere tips jenter.

Ja, sjekket du lillevinkelsko.no da?

Skrevet
Ja, sjekket du lillevinkelsko.no da?

Les det første innlegget hennes, så ser du at det var der hun prøvde først. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Har du kontaktet de på lillevinkel da? De pleier å fikse ting!

Skrevet
Har du kontaktet de på lillevinkel da? De pleier å fikse ting!

Ja det har jeg. Jeg har også kontaktet Bronx Skandinavia, for å høre om de vet noe.

Uff, nå så jeg meg selv utenfra...........så trist, jeg er besatt av en sko :tristbla:

Skrevet

Jammen, du må jo vise frem disse flotte skoene sånn at vi andre får tilfredsstilt nysgjerrigheten vår!

(Eventuelt får noe å le av. *ond* )

Skrevet

Jeg søkte på Bronx på ebay og fikk opp ca. 250 stk. Dette var mest støvletter og pensko.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_hilde_*
Skrevet

hei!jeg bare lurte på en ting.er bronx sko små eller store i str?jeg bruker 37 i converse sko men ofte 38 i roots og det..hvilken str tror du da jeg må ha i bronx?:-) har aldri før bestilt sko over nettet.

• 2 år senere...
Skrevet

prøv ellos.no, de har faktisk mange bronx sko! skulle selv kjøpe et par driiit kule platåpumps der, men de er bare igjen i str. 41:(

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Åse_*
Skrevet

www.brandos.no har mye bronx! :)

også er det gratis frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...