Gå til innhold

"School girl"-antrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, lurer på det som står over.

Hvor får jeg tak i et slikt antrekk? Bor på Sørlandet...

Vil overraske min kjære på fødselsdagen... :sjenert:

:-D

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det er ikke så vanskelig. Et rutete skjørt, hvit bluse, knestrømper og sko. Det finnes hvor som helst. Også musefletter, da.

Skrevet
Også musefletter, da.

Hvordan best få til å bombinere søte musefletter med veldig langt hår, tro.... Har ennå ikke fått til det, jeg.. Men jeg prøver.. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvor langt har du? Har selv til ca midt på ryggen. Det går fint det, men museflettene blir ikke "spretne", de henger, om du skjønner. Eller så går jeg med to fletter, det funker det og. fått komplimenter for begge frisyrene. :sjarmor:

Skrevet
Hvor langt har du? Har selv til ca midt på ryggen. Det går fint det, men museflettene blir ikke "spretne", de henger, om du skjønner. Eller så går jeg med to fletter, det funker det og. fått komplimenter for begge frisyrene.  :sjarmor:

Nå har jeg klippet det litt opp foran, men det lengste er fremdeles ned til stumpen.. Det som har funket, er å lage litt britney-aktige-saker hvor jeg ikke har med alt håret... Er en kunst dette her. :ler:

Ellers tror jeg faktisk at folk ville reagert dersom jeg hadde gått med fletter.. :forvirret:

Gjest GreenSky
Skrevet
Ellers tror jeg faktisk at folk ville reagert dersom jeg hadde gått med fletter..  :forvirret:

Hvorfor det?

Skrevet
Hvorfor det?

Jeg vet virkelig ikke. Har bare en følelse av det.. Tror heller ikke jeg kler det.. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Tsk, jeg som er eldre enn deg går jo med fletter, da kan vel du og gjøre det. Du kan to teste det ut nå, om du kler det eller ikke. :) Men du har rett, en bør ikke gå med noe en ikke kler, nei.

Skrevet

Men hvis jeg vil sette sammen antrekket selv - hvor går jeg da?

Jeg føler ikke jeg finner det jeg leter etter...

*oppgitt*

Nå har han bursdag snart...

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor på Sørlandet, men mulig de har noe sånt på "sex-butikken" (husker ikke hva den heter) i Dronningensgate i Kristiansand?

Skrevet

Knestrømper finner du nesten overalt, blandt annet i kjede-butikker som H&M, Lindex, Cubus osv. Rutete skjørt kan være litt vanskeligere å drive opp på kort tid. Hvit skjorte får du på H&M. Alt i alt tror jeg det er lettere/billigere å bestille et helt antrekk :)

Skrevet
Yum-yum, nok et eksempel på hvorfor jeg har signaturen jeg har  :sjarmor:

*Vifte med museflettene og det rutete skjørtet*

Gjest Gorgonzola
Skrevet
*Vifte med museflettene og det rutete skjørtet*

..sukk........blir shopping nå kjenner jeg...... :wow:

Skrevet

Hmm.. Er interessert i flere norske sider, jeg.. Forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...