Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi blitt en delt familie desverre, men det var nok ingen annen utvei... :cry:

Men så var det barna da. De er 3 og 1 år. Hva skal vi si til dem? :-? Det er noen uker siden bruddet nå, og faren er her når han skal ha ungene, så er jeg i hans leilighet. Så det er ikke sikkert de har merket så mye til det enda. Pappan er ofte innom, men han jobber ganske mye, så det er nesten ingen forskjell.

1-åringen skjønner sikkert ingenting, men jeg er redd for hvordan jeg skal forklare det til 3-åringen. Hun må jo få vite at vi ikke bor sammen lenger, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell 3 åringen at pappa har flyttet og la barna se hvor han bor. Min samboer fortalte sin sønn på 2 1/2 år at han hadde flyttet inn hos meg (han sa det på telefonen) og neste gang de snakket sammen spurte sønnen om pappa bodde hos oss. Det var i grunnen ikke noe problem, heller ikke når sønnen kom på besøk.

Skrevet

Fortell 3 åringen at pappa ikke bor sammen med dere,og at han fortsatt er glad i barna sine,og at nå skal "barna" besøke pappa av og til der han bor.

Det beste hadde vel vært at dere begge hadde vært der og fortalt 3 åringen det og hvordan det vil bli fremover...

Ønsker deg lykke til...

*klem*

koldbruna 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...