Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har notert meg at Asan har kommet med en ny underlivssåpe rettet mot menn. Kommer menn til å kjøpe denne av seg selv, eller er det nok et produkt rettet mot kvinner (som i dette tilfellet handler såpe til partnerne sine)?

Reklameteksten sier jo nettopp at "nyhet til menn som jentene vil sette pris på"..

Og hva er egentlig forskjellen på Asan for kvinner og Asan for menn? :klø:

Og kommer du som partner til å gjøre noe for at din kjæreste skal skaffe seg dette produktet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Og hva er egentlig forskjellen på Asan for kvinner og Asan for menn?  :klø:

Og kommer du som partner til å gjøre noe for at din kjæreste skal skaffe seg dette produktet?

Asan (for kvinner..?) er bare brukelig for menn uansett. Altfor høy ph for kvinner.

Tror neppe jeg kjøper Asan, uansett hvem det er rettet mot. Drittprodukt som gjorde at jeg fikk sopp av ingenting. :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet
Asan (for kvinner..?) er bare brukelig for menn uansett. Altfor høy ph for kvinner.

Tror neppe jeg kjøper Asan, uansett hvem det er rettet mot. Drittprodukt som gjorde at jeg fikk sopp av ingenting.  :frustrert:

Ja den reklamerer jo for at den holder ph verdien rett slik at man unngår sopp, samtidig som phen er oppgitt til 5,5, mens vi underlivet har en ph på 3 ettellerannet. Resten av huden har ca 5,5.

Nei takke meg til Dr greve. Den er goood! :klappe:

Skrevet

Er det noen forskjell på disse produktene egentlig?

Gjest Gjest
Skrevet

Asan er helt grusom. Dr.Greve er utrolig bra.

Skrevet

Jeg visste ikke om at det fantes Asan for menn, før min samboer kom hjem fra butikken med en flaske. Så han kjøpte den i hvertfall uten noen påvirkning fra meg. Selv bruker jeg Aco intimolje.

Gjest gjest1
Skrevet

Sambo hadde aldri funnet på å kjøpe noe slikt til seg selv. Tror ikke han hadde brukt det om jeg hadde kjøpt det til han engang.

Han mener at alt bortsett fra DobbelDusj, diverse styling produkter til håret, godlukt og solkrem er jåleri. Han skal hverken ha gode shampoer eller hudprodukter, så om han gikk henn å kjøpte seg Asan tror jeg at jeg hadde gått i bakken. :ler:

Skrevet
Sambo hadde aldri funnet på å kjøpe noe slikt til seg selv. Tror ikke han hadde brukt det om jeg hadde kjøpt det til han engang.

Han mener at alt bortsett fra DobbelDusj, diverse styling produkter til håret, godlukt og solkrem er jåleri. Han skal hverken ha gode shampoer eller hudprodukter, så om han gikk henn å kjøpte seg Asan tror jeg at jeg hadde gått i bakken.  :ler:

Samme her. Bare at min ikke bruker noen stylingprodukter i sitt 1 mm lange hår.

Gjest Gjest
Skrevet

Min gynekolog sa at Dr Greve var ansvarlig for mer sopp enn noe annet produkt i markedet. Asan var visst hakket bedre faktisk..

Hun anbefalte Aco, og jeg er strålende fornøyd. Ikke noe mer sopp :)

Skrevet

Asan for menn er parfymert, og jeg kan ikke begripe at noen vil bruke parfymert såpe i underlivet. Vanlig Asan er uansett ubrukelig for kvinner, men sies å være bra for menn (pga pH-verdien).

Gjest Gjest
Skrevet
Min gynekolog sa at Dr Greve var ansvarlig for mer sopp enn noe annet produkt i markedet. Asan var visst hakket bedre faktisk..

Oj, er det sant? nå ble jeg litt usikker her. Har brukt aco før..det er den fra apotek ikke sant? men jeg tror ikke jeg likte den så veldig godt..mener å huske den svei litt. Jeg liker asan, men stusser litt over at phen er oppgitt til 5,5 da det ikke er det vi har i underlivet. Liker drgreve skikkelig godt! Men jeg har faktisk vært plaget med sopp i det siste... Men om en gynekolog sier at aco er best da hører jeg på henne. hehe. *kjøpe aco*

Skrevet

Jeg bruker ALLDRI Asan eller Dr.Greve. Soppen kommer krypende bare jeg tenker tanken på å bruke ett av disse produktene.

en god intimsåpe er Vivag som kjøpes på apoteket

Gjest gjest1
Skrevet

sopp i helvete! Jeg rører ikke asan eller asantisselur!!

Skrevet

Han mener at alt bortsett fra DobbelDusj, diverse styling produkter til håret, godlukt og solkrem er jåleri. Han skal hverken ha gode shampoer eller hudprodukter, så om han gikk henn å kjøpte seg Asan tror jeg at jeg hadde gått i bakken.  :ler:

Hehe, samme her hvis vi ser bort fra solkremen :ler:

Skrevet

Enig, Aco er den absolutt beste. Vivag er bra, men altfor tyntflytende og upraktisk.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fikk og sopp av Dr.Greve, litt synd for den er så delikat i utseende og lukt til å være en intimsåpe. Nå bruker jeg Laktacyd, funker bra, men den er litt vel tyntflytende.

Har en ganske forfengelig ex, skal sjekke i morgen om han har kjøpt seg Asan for menn, skulle nemlig ikke forundre meg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri fått sopp av Dr.Greve,men av Asan derimot. Fysj.

Gjest gjest1
Skrevet
Nå bruker jeg Laktacyd, funker bra, men den er litt vel tyntflytende.

Den blir bedre hvis du kjøper en pumpeflaske til å ha såpen i. Jeg har pumpeflaske fra Laktacyd og det skummer masse :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri fått sopp av hverken Dr. greve eller asan. Men jeg synes ikke asan er noe god, Dr.greve eller laktacyd er de beste.

Mannen min bruker asan, den vanlige, og er godt fornøyd.

Skrevet

Laktacyd finnes jo i geleform også, er denne like mild som den som er tyntflytende? For den syns jeg er håpløs, pumpeflaske eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...