sicario Skrevet 12. juli #21 Skrevet 12. juli Støtter romaskin. Fantastisk apparat som må være den mest undervurderte treningsformen. Bruker 80+ prosent av musklene dine. Forbrenner kalorier som en peisovn og gir god etterforbrenning grunnet all muskelbruken. Et skikkelig vinn/vinn apparat som trener hjerte/kar/kardio i tillegg til store deler av kroppens muskler. Mitt «go to» apparat som står ved siden av sengen er romsdalingen. Møllen min bruker jeg kun periodevis for litt intervaller på maks stigning.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #22 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har dere hus og egne rom til apparater, eller er de bare i stua? TS Anonymkode: 93981...207 Vi har laget et flerbruksrom som fungerer som gjesterom, kontor, og treningsrom Anonymkode: 6a2b3...abc
AnonymBruker Skrevet 13. juli #23 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har dere hus og egne rom til apparater, eller er de bare i stua? TS Anonymkode: 93981...207 Jeg oppbevarer alt under tak ute. Har kroker festet i bjelke for slynge. og en hylle der matter, hoppetau, kettlebells med mer, oppbevares. Er det veldig kaldt, eller regner sidelengs, henter jeg bare matte og eventuelt vekter inn, og slyngetrening utgår. Anonymkode: 5be2b...ddf
Saima Skrevet 13. juli #24 Skrevet 13. juli Vi har treningskrok i gangen, ute av syne når det ikke er i bruk😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå