Gå til innhold

Handle MD Formulations på eBay..

Anbefalte innlegg

Gjest Nybegynneren
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve å handle et par MD Formulations-produkter på eBay, men har aldri forsøkt det før. Har funnet en auksjon jeg har lyst til å legge inn bud på. Budhistorikken til han som har den ser bra ut. Er disse til å stole på egentlig?

Han tar imot overføringer fra europeiske kontoer, er det å anbefale? Et annet alternativ er å bruke såkalt PayPal, hva er egentlig dette for noe?

Setter veldig stor pris på om noen kan gi meg en innføring! Engelsken min er dessverre ikke så stødig at jeg orker å lete meg frem til informasjon på siden.

Og må jeg registrere meg som bruker for å by? Er det eventuelle taktikker jeg bør benytte meg av for å få produktet?

Tusen takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paypal er det beste å bruke. Men det forutsetter jo at du setter deg inn i engelsken der for å bruke det.

Skal du by på noe på ebay må du registrere deg. Brukernavnet gjelder da alle lands ebay.

Ser tilbakemeldingene til selger bra ut er det jo greit nok, men du har aldri noen garanti.

Husk også på tollreglene inn til Norge. Under 200,- utenom frakt og du slipper å betale moms.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet (endret)

Har handlet over 150 gjennstander på ebay og alt har kommet frem og gått bra med:).. men ikke, les IKKE benytt deg av bankoverføring til bank i utlandet...koster en formue. bruk paypal du:) gjør jeg, koster absolutt ingen ting og du blir trukket akkurat beløp i norske kroner!. kan annbefale ebay på det sterkeste..har så mye billig og bra der..bare husk å sjekk feedbacken til selgeren først:)

lykke til ;)

og et meget godt tips: ikke handle for mere i gangen enn du har råd til å miste!!

itilfelle det skulle komme bort i posten eller noe.

Innlegget er endret. Informasjon om hvordan unngå toll/mva når man handler for over 200 kr er å anse som brudd på norsk lov og dermed også KG's Regler

Orakel - moderator

Endret av orakel
Gjest Nybegynneren
Skrevet

Tusen takk for svar! Har nå opprettet sånn PayPal-sak, men hvordan skal jeg få betalt med den - kommer det opp etter at jeg har fått tingen i budrunden?

Den som har gjenstanden skrev noe om at han ikke akseperte kreditt- eller bankkort gjennom Paypal, men at man måtte opprette en konto med penger inne på Paypal.. Skjønner ikke dette jeg, er det noen som kan forklare? Evig takknemlig isåfall :)

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk for svar! Har nå opprettet sånn PayPal-sak, men hvordan skal jeg få betalt med den - kommer det opp etter at jeg har fått tingen i budrunden?

Ja

Den som har gjenstanden skrev noe om at han ikke akseperte kreditt- eller bankkort gjennom Paypal, men at man måtte opprette en konto med penger inne på Paypal.. Skjønner ikke dette jeg, er det noen som kan forklare? Evig takknemlig isåfall :)

Hmmm, snodig.

Det har jeg aldri vært borti. Har du en link eller auksjonsnummer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...