Gå til innhold

onani er godt

Fremhevede innlegg

Gjest evy24
Skrevet

nå har jeg nettopp onanert og kommet 2 ganger! det gjør seg det ja, men jeg måtte bytte truse for den var helt våt.

når onanerte du sist?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tar du ikke av deg trusa når du onanerer? Eller var det bare en kjapp "stikke-hånda-i-buksa" seanse?

Ellers er jeg enig i at det i blant kan være veldig godt med onani-orgasmer. De kan i blant være sterkere enn sex med partner.

Gjest Gjest
Skrevet

evy24 her: jeg leste først på denne siden sexnoveller.no og trusen min ble våt av det, så gikk jeg på soverommet og kledde av meg på underkroppen og fortsatte!

er det noe rart i å høre om folk onanerer da? skulle vært avstemming her om hvor ofte vi gjør det :)

Skrevet (endret)
nå har jeg nettopp onanert og kommet 2 ganger! det gjør seg det ja, men jeg måtte bytte truse for den var helt våt.

når onanerte du sist?

Tråden er ryddet.

Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest Gjest
Skrevet
Tar du ikke av deg trusa når du onanerer? Eller var det bare en kjapp "stikke-hånda-i-buksa" seanse?

Ellers er jeg enig i at det i blant kan være veldig godt med onani-orgasmer. De kan i blant være sterkere enn sex med partner.

For min del er onaniorgasmer bedre enn sex med en mann...så hva har jeg mannen for... ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
For min del er onaniorgasmer bedre enn sex med en mann...så hva har jeg mannen for... ;)

Variasjon? ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe.. Jaja.. Hvis eneste grunnen til at du har sex med en mann er orgasme så.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...