Gjest evy24 Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 nå har jeg nettopp onanert og kommet 2 ganger! det gjør seg det ja, men jeg måtte bytte truse for den var helt våt. når onanerte du sist?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 Tar du ikke av deg trusa når du onanerer? Eller var det bare en kjapp "stikke-hånda-i-buksa" seanse? Ellers er jeg enig i at det i blant kan være veldig godt med onani-orgasmer. De kan i blant være sterkere enn sex med partner.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #3 Skrevet 21. mars 2006 evy24 her: jeg leste først på denne siden sexnoveller.no og trusen min ble våt av det, så gikk jeg på soverommet og kledde av meg på underkroppen og fortsatte! er det noe rart i å høre om folk onanerer da? skulle vært avstemming her om hvor ofte vi gjør det
Mrs. K Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 (endret) nå har jeg nettopp onanert og kommet 2 ganger! det gjør seg det ja, men jeg måtte bytte truse for den var helt våt. når onanerte du sist?← Tråden er ryddet. Trille (mod) Endret 21. mars 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 Tar du ikke av deg trusa når du onanerer? Eller var det bare en kjapp "stikke-hånda-i-buksa" seanse? Ellers er jeg enig i at det i blant kan være veldig godt med onani-orgasmer. De kan i blant være sterkere enn sex med partner. ← For min del er onaniorgasmer bedre enn sex med en mann...så hva har jeg mannen for...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mars 2006 #6 Skrevet 21. mars 2006 For min del er onaniorgasmer bedre enn sex med en mann...så hva har jeg mannen for... ← Variasjon?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 For min del er onaniorgasmer bedre enn sex med en mann...så hva har jeg mannen for... ← Hehe.. Jaja.. Hvis eneste grunnen til at du har sex med en mann er orgasme så..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå