Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en epilator. Hvilken er da best og kjøpe? Den må være skikkelig kvalitet på (er ikke så redd for smerten, bare hårene forsvinner en liten stund).

Noen som har en dere er spesielt fornøyd med? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en epilator. Hvilken er da best og kjøpe? Den må være skikkelig kvalitet på (er ikke så redd for smerten, bare hårene forsvinner en liten stund).

Noen som har en dere er spesielt fornøyd med? :)

Hei:) har den Epil silk(tror den heter det) fra Elkjøp:)...funker som bare det..koster rundt 700kr.

du kan jo gå inn på elkjøps hjemmeside å se

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg har også en Silkepil, men jeg klarer ikke å bruke den på andre steder enn unntaksvis under armene. Å epilere er verre enn man tror, dessuten synes jeg man må holde på så forbanna lenge for å få vekk alle hårene...

Gjest Gjest
Skrevet

å epilere er fryktelig vondt! trikset er å gjøre det en kveld du har fått litt for meget å drikke :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har Silkepil. Synes den er super. veldig rask og effektiv. Det er litt ubehgelig med det samme, enig i det, men en venner seg til det. Bruker den mest til bena men har tatt en runde under armene i ny og ne, men egentlig liker jeg best krem til under armene og til bikinilinja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...