Gå til innhold

en sjef som er mer tilstedeværende når han er på ferie enn når han er normalt på jobb (enten på kontoret eller på forretningsreise)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor normalt er det egentlig at en sjef er konstant på hugget når han er på ferie? Hos oss er nok alle sjefene mer eller mindre tilgjengelig når de har ferie, hvis det skulle være nødvendig. Men denne her er voldsomt proaktiv og blander seg inn i den minste ting, som han ikke ville brydd seg om hvis han var på kontoret. 

Det er jo han som går glipp av ferien sin, så sånn sett kan man jo argumentere for at jeg ikke burde bry meg. Men jeg gjør det fordi: Han har sagt i åresvis at han har full tillit til meg. Når han likevel oppfører seg som han gjør i ferien sin, så er det jo lett å tro at han faktisk likevel mangler fullstendig tillit til både meg og de andre team-kollegene. Dessuten er det som å være under konstant fjernstyrt overvåkning og det er ubehagelig. 

Jeg starter innlegget med å spørre hvor normalt en slik oppførsel er. Egentlig tror jeg nok ikke at det finnes normalt hvordan man enn snur og vender på det. Men, er det noen andre som har vært borti eller hørt om noe lignende? 

Anonymkode: 15d3d...a3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør han, da vel! Minn ham på at han tidligere har sagt at han har full tillit til deg, og be om at han kun kobler seg på der det virkelig trengs.

Anonymkode: b838b...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...