Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 man tisser i sengen om man er utsatt for incest?
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 Eh, det kan kanskje være slik at noen reagerer med sengevæting dersom de opplever/har opplevd det, men å trekke en konklusjon om at et barn har blitt utsatt for noe slikt på BAKGRUNN av at h*n væter sengen er IKKE veien å gå
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Mente om det er mulig at man kan tisse i sengen pga incest. Vet at det er ganske vanlig å tisse i sengen, men i enkelte tilfeller kan det være incest som er inni bildet. Det er spørsmålet mitt. Sengevæting
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 Mente om det er mulig at man kan tisse i sengen pga incest. Vet at det er ganske vanlig å tisse i sengen, men i enkelte tilfeller kan det være incest som er inni bildet. Det er spørsmålet mitt. Sengevæting ← Ja, det er mulig. Nei, jeg ville ikke automatisk gått ut ifra at det var onkel Per som hadde vært slem mot ungen. Unger kan reagere på småting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå