Pearl Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 Hei. Min sønn går i tredje klasse og hvert år har vi to samlinger med foreldre og søsken, en før jul og en før sommerferien. Dette er veldig koselig både for foreldre, elever og lærere. Men jeg trenger noen ideer for hva vi kan finne på. I år skal jeg være med å arrangere dette og fantasien er ikke på topp for tiden. Tidligere har vi vært både i skog og på stor samlingsplass/lekeplass.Som regel er vi ute, hvor vi spiser/griller. Det har ikke vært noe aktiviteter utenom at det har blitt tatt med ball og andre uteleker. Håper dere kan fortelle om deres felles samlinger, både de fine og de mindre fine. Eller komme med ideer, hvis noen har det.
flopp Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 Hva med de gode, gammeldagse lekene: potetløp. sekkeløp, kaste på blikkboks osv... Eller hvis det er rett før sommerferien er det fint å være i nærheten av en strand så kan ungene bade og fiske krabber, leke med drager, hoppetau, stiv heks etc. mens de voksne fyrer grillene
Pearl Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2006 Ja, stranden har vært min tanke hele tiden. Men været er så ustabilt i beg av juni så jeg er redd for bortover regn eller haggel. Men det kommer garantert til å være blant forslagene, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå