AnonymBruker Skrevet i går, 14:41 #1 Skrevet i går, 14:41 vi trenger virkelig en nøytral person man kunne gå til når dem oppe bryter reglene sine!!!! vi burde også kunne diskutere reglene uten og bli totalt halshugget. admin\mederator burde også kunne hoste opp bevis når dem er så sta på regelbrudd av enkelte og dem burde kunne holde seg profesjonell, se begge sider fra en sak rop ut hvem er enige med meg Anonymkode: ca17e...aaf
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 #2 Skrevet i går, 14:52 Jeg er litt usikker på hva du egentlig sier her, og er derfor usikker på om jeg er enig eller uenig. Anonymkode: decc6...557 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:58 #3 Skrevet i går, 14:58 Jeg er glad for at regelbrudd slås ned på. Uansett. Anonymkode: b88ba...364
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #4 Skrevet i går, 15:01 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er litt usikker på hva du egentlig sier her, og er derfor usikker på om jeg er enig eller uenig. Anonymkode: decc6...557 ok. jeg menere at man burde ha en nøytral person man kunne raportere inn til når det er regelbrud fra admin eller mederator fordi når man prøver og raportere til en admin så blir man blir ikke hørt å sånn skal det ikke være, mener jeg Anonymkode: ca17e...aaf
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Veldig rart at folk ikke er enige når jeg leser støtt og stadig om folk som er ekstremt misfornøyde med kg Anonymkode: f2871...68d
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Jeg synes enkelte regler på KG er for strenge, selv om jeg er enig i de fleste. Anonymkode: db431...417
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg synes enkelte regler på KG er for strenge, selv om jeg er enig i de fleste. Anonymkode: db431...417 enig jeg tror ikke det finnes et annet sted som er så strenge og så lite imøtekommende Anonymkode: ca17e...aaf
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): vi trenger virkelig en nøytral person man kunne gå til når dem oppe bryter reglene sine!!!! vi burde også kunne diskutere reglene uten og bli totalt halshugget. admin\mederator burde også kunne hoste opp bevis når dem er så sta på regelbrudd av enkelte og dem burde kunne holde seg profesjonell, se begge sider fra en sak rop ut hvem er enige med meg Anonymkode: ca17e...aaf Syns admin og moderatorene gjør en god jobb her. Tror mange glemmer at de gjør dette frivillig på fritiden sin uten å få betalt. Noen regelbrudd er veldig tydelige og det er lett å slette eller stenge ute brukere basert på regelbruddet. Er noen brudd litt mer vage eller noe det er usikkert deaktiverer de tråden og diskuterer det flere sammen i admin gruppa. Uten denne ryddingen hadde forumet vært timelig kaotisk mtp hvor mange spydige og slemme kommentarer vi finner her. Både rettet mot andre brukere, men også mer eller mindre kjente folk vi finner i media. Forumet kunne lett blitt et mobbeforum uten administratorene/moderatorene. Anonymkode: e38a9...97d 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Syns admin og moderatorene gjør en god jobb her. Tror mange glemmer at de gjør dette frivillig på fritiden sin uten å få betalt. Noen regelbrudd er veldig tydelige og det er lett å slette eller stenge ute brukere basert på regelbruddet. Er noen brudd litt mer vage eller noe det er usikkert deaktiverer de tråden og diskuterer det flere sammen i admin gruppa. Uten denne ryddingen hadde forumet vært timelig kaotisk mtp hvor mange spydige og slemme kommentarer vi finner her. Både rettet mot andre brukere, men også mer eller mindre kjente folk vi finner i media. Forumet kunne lett blitt et mobbeforum uten administratorene/moderatorene. Anonymkode: e38a9...97d noen av dem gjør jo det og noen går til personangrep. jeg vet at dem gjør det helt gratis, jeg skulle gjerne vært en admin selv jeg men men hadde dem fjernet anonym bruker hadde dem nok hatt mye mindre å gjøre for da er det jo mange som ikke tør og slenge med leppa og man kan ikke utgi seg for å være flere, eller blir værtfall mer tungvindt for eks så er det et forum som heter diskusjons forum som alderi har mobbing siden dem har ikke anonym bruker. noe dem burde tenke på kg er jo allerde et mobbe forum Anonymkode: ca17e...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå