Wilma89 Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli (endret) Vi skal til Legoland om et par uker. Ser vi kan legge til forskjellige reserve and ride når vi skal bestille billetter. Hvor lange blir køene i juli? Og er det nødvendig med reserve and ride? Koster jo nesten like mye som billetten🙈 Samtidig som det jo er verdt det hvis det er snakk om timevis i kø til de forskjellige attraksjonene. Tar også imot andre tips relatert til Legoland😊 Endret 9. juli av Wilma89
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Vi hadde "fast pass". Definitivt verdt pengene. Bedre en timer i kø per ride. Anonymkode: 19741...055 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Jeg hadde holdt meg unna hele Legoland. Alt for mange mennesker. Som 17 mai i Oslo. Grusomt Anonymkode: 609f4...040 1
Wilma89 Skrevet 9. juli Forfatter #4 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg hadde holdt meg unna hele Legoland. Alt for mange mennesker. Som 17 mai i Oslo. Grusomt Anonymkode: 609f4...040 Ja det er jeg klar over, men nå har vi en 7-åring som kjører nedtelling og gleder seg som om det skulle vært julaften. Så nå må vi bare gjøre det beste ut av det😊 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde holdt meg unna hele Legoland. Alt for mange mennesker. Som 17 mai i Oslo. Grusomt Anonymkode: 609f4...040 Sånn er det da slettes ikke. Vi var der i fjor og hadde reist igjen i år om det ikke var for at noe annet allerede er bestilt. Litt folk er det, men områdene er svært store og det er nok av plass. Noe kø for å komme inn, men vær der 45 min før det åpner så står man først i køen. Det er verdt det. Det er lite kø på de ulike attraksjonene den første halvtimen/timen, så om det er noe dere vet dere veldig gjerne vil kjøre uten å stå særlig i kø så gå rett dit med en gang det har åpnet. Null kø! Å gå rundt og kikke kan man gjøre når man har kjørt det man vil. Anonymkode: 7c42c...f0b
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde holdt meg unna hele Legoland. Alt for mange mennesker. Som 17 mai i Oslo. Grusomt Anonymkode: 609f4...040 Joda. Men så er nå sånn at vi foreldre gjerne ofrer oss litt for å glede barna. Og med fast pass blir alt mye enklere for alle😬 Anonymkode: 19741...055 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Så mye folk er det ikke dere dessuten er danskene veldig gode på dette med kø. På flere av attraksjonene er det underholdning i køen som vegger du kan bygge lego på, med eller uten «maler», eller kasser/bord med lego. På noen attraksjoner er det video/rv man kan se på mens man venter, og på noen av karusellene er køen en Build up til attraksjonen. De som jobber der er også underholdende i seg selv, de interagerer med barna med skuespill, vannpistoler etc. Gi barna en håndfull legofigurer for dere drar. Om barnet gir en figur til en ansatt i køen, så bytter hen den til en annen. Det er dødskult, og noe som underholdt mine barn enormt! De ansatte har altså legofigurer i lomma, og når et barn gir hen en figur, så får barnet en annen figur tilbake. Anonymkode: c0284...c34 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Ville ikke ha gjort det. Det er noe usolidarisk med at man viser barna at de som har penger til det, kan kjøpe seg fri fra køen. Hva skal du si til barna når de ser at dere slipper kø? Må vel gjøre det hvis man drar dit i høysesong for ellers rekker man vel fint lite, ut fra info på Trustpilot. Jeg vurderte Legoland år men droppet det pga ræva omtale. Anonymkode: 5cef4...ba6
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Wilma89 skrev (2 timer siden): Vi skal til Legoland om et par uker. Ser vi kan legge til forskjellige reserve and ride når vi skal bestille billetter. Hvor lange blir køene i juli? Og er det nødvendig med reserve and ride? Koster jo nesten like mye som billetten🙈 Samtidig som det jo er verdt det hvis det er snakk om timevis i kø til de forskjellige attraksjonene. Tar også imot andre tips relatert til Legoland😊 Ville definitivt kjøpt det. Vi var to dager i Legoland og første dagen var tortur uten fastpass. Kjøpte andre dagen og det var helt fantastisk! Og om dere vil til Lego House. Forhåndskjøp. De slipper bare inn et viss antall om gangen. Så om dere kjøper på stedet må dere mest sannsynlig vente halve dagen. Anonymkode: 19741...055 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så mye folk er det ikke dere dessuten er danskene veldig gode på dette med kø. På flere av attraksjonene er det underholdning i køen som vegger du kan bygge lego på, med eller uten «maler», eller kasser/bord med lego. På noen attraksjoner er det video/rv man kan se på mens man venter, og på noen av karusellene er køen en Build up til attraksjonen. De som jobber der er også underholdende i seg selv, de interagerer med barna med skuespill, vannpistoler etc. Gi barna en håndfull legofigurer for dere drar. Om barnet gir en figur til en ansatt i køen, så bytter hen den til en annen. Det er dødskult, og noe som underholdt mine barn enormt! De ansatte har altså legofigurer i lomma, og når et barn gir hen en figur, så får barnet en annen figur tilbake. Anonymkode: c0284...c34 Nope. Ikke verdt det for oss med 3 hyperaktivite gutter å stå i kø i over én time for 3 min med action. Anonymkode: 19741...055
AnonymBruker Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli Vi kjøpte et sånt pass i 2022. Da sto vi i kø virtuelt og kunne gå til fast lane når det var 10 minutter eller noe sånt igjen. Det gjaldt bare noen av attraksjonene da( hvis jeg husker riktig). Vel verdt pengene! Anonymkode: 3b862...e34
AnonymBruker Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli Hvis man ikke har noe i mot å snike lovlig, og gjøre køa lenger for de som ikke har kjøpt fast pass så er det vel digg det. Var i legoland i fjor og måtte stå i kø opp mot en time på det verste . Men bare noen få var så lange, vi fikk tatt en del rides for det om. Anonymkode: b207d...1ea
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Skrevet 10. juli Jeg hadde kjøpt reserve and ride hvis jeg hadde hatt mulighet. Har aldri vært i Legoland, men i mange andre sånne parker, der jeg sto minst 1 time i kø, på de største attraksjonene. Anonymkode: d867c...e59
AnonymBruker Skrevet 10. juli #15 Skrevet 10. juli Vi var der i juli 2023, en dag med kjempefint vær. Vi hadde bare vanlige billetter og stod nesten ikke i kø. De få stedene vi stod i kø var det bord med Lego overalt, så det gikk helt fint. Anbefaler også en tur til Lego House, for oss var det enda bedre enn Legoland. Barna våre var 3 og 7 da vi var der og elsket det - og det gjorde vi voksne, også. Anonymkode: 79807...f93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå