Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer å ta en tur til Ullared i løpet av sommeren. Har aldri vært noen stor grensehandler, men tenkte det kunne vært gøy å ha tatt turen en gang.

Noen som har erfaring med Ullared? Vurderer å ta en overnatting eller to, tenker det kanskje er naturlig å gjøre i Göteborg og tar gjerne imot tips om hoteller hvis noen har. Reiser med moren min og barna på 10 og 12 år.

Anonymkode: 2d8d2...b57

AnonymBruker
Skrevet

Vi bodde på hotellet like ved Ullared (på parkeringsplassen). Var artigst som en sosialantropologisk opplevelse, det var veldig mye ræl og veldig mye folk. Litt som forventet, men slitsomt i praksis. Artig mat på hotellet da, mye å velge i og god kvalitet. 😊

Anonymkode: 74a1a...ec9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi bodde på hotellet like ved Ullared (på parkeringsplassen). Var artigst som en sosialantropologisk opplevelse, det var veldig mye ræl og veldig mye folk. Litt som forventet, men slitsomt i praksis. Artig mat på hotellet da, mye å velge i og god kvalitet. 😊

Haha, ja, forbereder meg selv på at det er akkurat det det er. Og at jeg kanskje blir litt skuffa av opplevelsen, men har lyst til å ta sjansen. Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd på en sånn campinghytte der, spesiell og annerledes opplevelse, morsomt å ha gjort det, men gjør det aldri igjen 

Anonymkode: f6d99...776

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

:hoho:

Anonymkode: 261e0...ead

AnonymBruker
Skrevet

Var der nettopp. Er sykt mye folk… men gøy! Vi overnattet på noen småsteder ca 30 min fra. Ikke prøvd Ullared hotellet før.

Anonymkode: 9b1ba...b14

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der på lørdag som var :) Aldri vært der før, men det regnet så da dro vi dit. Kan anbefales som en opplevelse, er mye rart der, både når det gjelder folk og det de har inne på senteret. Men faktisk bedre enn jeg trodde. Anbefaler også å tenke gjennom hva man vil se på, det er SVÆRT og sykt mye folk. Tar tid å komme seg gjennom. 

De har ikke bare ræl, selger bl.a annet en del merkevarer innen sminke/shampoo etc og de har Lexington håndklær + alt mulig annet. Det var god mat i restauranten. Hotellet skal visst være bra, man kan kjøpe en pakke med frokost/middagsbuffet inkludert. Er en badeplass rett ved og som så bra ut. Varberg er i nærheten, en koselig by om man heller vil bo på hotell der. 

Anonymkode: 18c9f...bb2

• Liker 1
Skrevet

sjuuuukt mye folk nå, dra i desember, da er det veldig rolig. Gøy opplevelse, masse ræl men å masse bra

AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (4 minutter siden):

sjuuuukt mye folk nå, dra i desember, da er det veldig rolig. Gøy opplevelse, masse ræl men å masse bra

Men nå skal jo Marcus & Martinus ha konsert der! Tenk for en opplevelse det må være :D 

Anonymkode: 18c9f...bb2

• Hjerte 1
Skrevet

ja sammen med 37884326766 høres det kjempegøy ut......

AnonymBruker
Skrevet

Har vært der for mange år siden. Anbefaler å legge til en hverdag utenom ferietid, hvis du ikke elsker folk og kø ;)
Ellers er det svært, så ha gode sko! 
De har mye fint av det meste, og grei kvalitet. har fortsatt klær jeg kjøpte for 10 år siden. 

Anonymkode: 6ce0b...396

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var der for noen uker side. Gøy opplevelse. Var lite folk, så vi fikk sett og shoppet det vi ønsket uten å stampe rundt i kø.

Bodde i Varberg. Koselig by 20 min. kjøring fra Ullared. Å bo på "området" ville jeg ikke gjort, med mindre du skal være på senteret hele dagen. Ligger ganske øde til. Mye mer å se å gjøre i Varberg by.

Anonymkode: 23935...f54

AnonymBruker
Skrevet

Var der i fjor. Lå på Ullared hotellet. Artig som en opplevelse, men man finner akkurat samme utvalget på obs og europris. Campingen er forøvrig fin. Minigolf og lekeplass.

Anonymkode: 77236...f3b

AnonymBruker
Skrevet

Var der for 20 år siden. Jeg synes det var greit. Den gangen så var det masse butikker rundt der å. Jeg vet ikke om det er det lenger. 

Anonymkode: 7ca9d...3a9

AnonymBruker
Skrevet

Et vel 15 år siden jeg var der på høsten en tur, min erfaring er ikke at det er ræl de selger, jeg kjøpte mye klær og ting jeg fortsatt har, spesielt treningstøy. Har ikke vært der om sommeren, var nesten ikke folk der da og jeg kunne gå rundt og se på alt i fred. 

Anonymkode: 312e4...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2025 den 16.13):

Vi vurderer å ta en tur til Ullared i løpet av sommeren. Har aldri vært noen stor grensehandler, men tenkte det kunne vært gøy å ha tatt turen en gang.

Noen som har erfaring med Ullared? Vurderer å ta en overnatting eller to, tenker det kanskje er naturlig å gjøre i Göteborg og tar gjerne imot tips om hoteller hvis noen har. Reiser med moren min og barna på 10 og 12 år.

aldrei dra dit i frien, da står man i kø bare for og komme inn i butikken, ferie tider er den aller værste og ekstremt slitsomt 

men borsett fra det er det lurt og ta noen dager på hotell, jeg har selv vært der flere ganger og kommer til å dra dit igjen, men ikke ved ferie tider, dem har også fått en jule avdeling nå som er oppe hele året, så trenger man for eks nye gardiner så er det lurt og måle opp før man drar 

Anonymkode: 113ce...15a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2025 den 8.13):

Var der for 20 år siden. Jeg synes det var greit. Den gangen så var det masse butikker rundt der å. Jeg vet ikke om det er det lenger. 

Anonymkode: 7ca9d...3a9

det er noen butikker rundt nå også men tror ikke det er like mange som før men selve senteret er mye mye større nå

Anonymkode: 113ce...15a

Skrevet

Ja, men bo i Varberg ❤️ Så fin by. Enten hotell i sentrum eller Apelviken. Apelviken strandhus er herlig :) 

Fantastisk. Har dere barn så sjekk ut barnas badestrand i Varberg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...