tommeline Skrevet 21. mars 2006 #21 Skrevet 21. mars 2006 Syns ikke dere trenger å si noe før dere evt får en skriftlig invitasjon. Hvis dere ikke har lyst til å gå, ville jeg skrevet et hyggelig kort hvor dere skriver at dere desverre ikke kan komme, ønsker lykke til osv... Syns det er uhøflig av brudeparet da hvis de tar kontakt for å spørre videre om hvorfor dere ikke kommer.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #22 Skrevet 21. mars 2006 Hva med å si at du ikke liker å gå i bryllup og andre høytidelige selskaper og kun gjør det til de du føler du må, dersom dem spør?
Knurr Skrevet 21. mars 2006 #23 Skrevet 21. mars 2006 Skal være skikkelig selvoppofrende og gå og kikke der inne. Men for å være litt realistisk, så tror jeg neppe de ringer. Svarer du skriftlig, går det nok bra. Og tanta til sambo kjenner de neppe, så om dere drar eller ikke blir sikkert ikke oppdaget.
Knurr Skrevet 21. mars 2006 #25 Skrevet 21. mars 2006 Se der, jeg skal gifte meg med Fajk! Nå har dere en flott unnskyldning!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #26 Skrevet 22. mars 2006 Spar bekymringene til du får en skriftlig invitasjon du... Kan mer enn gjene hende at den ikke kommer...
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #27 Skrevet 22. mars 2006 Hvis jeg hadde invitert noen i vårt bryllup, og de ringte og sa at de ikke kunne komme, ville jeg helt klar spur hva de skulle, fordi jeg ser det som en naturlig del av samtalen. Hvis de hadde sendt skriftelig avslag hadde jeg ikke ringt og spurt, men om de hadde ringt hadde jeg nok spurt ja, jeg ville sett det som uhøflig å ikke bry seg jeg da.
wok Skrevet 22. mars 2006 #28 Skrevet 22. mars 2006 Da forteller vi at vi dessverre skal i bryllup til Knurr... Nei, seriøst, jeg tror nok vi kommer til å finne på en nødløgn, hvis vi får innbydelse, da. Brudgommen sa noe slikt som at vi måtte holde av den helga, og at vi herved var invitert. Uff...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå