mereo Skrevet 10. juli #21 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe sier meg at det ikke er et engangstilfelle. Og at far i bildet er helt korka dum som blir lurt av en liten tass på 5?? Anonymkode: eb025...f6d Tviler på at den ene hendelsen med at noen blander seg utgjør noen forskjell på at den tassen på 5 får fortsette eller ikke. 1
NoaideBiehtar Skrevet 10. juli #22 Skrevet 10. juli Det krever en hel landsby å oppdra et barn, heter det. I Norge tør vi dessverre ikke være den landsbyen. Syns det venninna di gjorde var veldig fint - hun gikk aktivt inn for å være den støttende landsbyen for (begge!) barna. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #23 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): det sier min venninne også derfor jeg skrev "men" i overskriften. Men det er jo noe med oppdragelsen også tenker jeg hvis det er så tydelig for de utenfor at storebror er vant til å få skjenn at han ikke protesterer eller? Og da vil jo hennes innblanding på en måte være å blande seg i oppdragelsen på sikt kanskje? eller? Jeg ville ikke blandet meg for jeg er for konfliktsky av egen oppvekst så jeg er nok mer preget enn henne. Anonymkode: f3c8d...67a Jeg tenker at dette var ikke å blande seg i oppdragelsen, det var informasjonsutveksling. Din venninne gav faren informasjon han ikke hadde om akkurat denne situasjonen, så var det opp til faren hva han gjorde med den. Det er også opp til faren/foreldrene om de tar med seg informasjonen videre og heretter ikke stoler blindt på minstemanns versjon av det som skjer bak ryggen deres. Anonymkode: faa9c...5d8 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #24 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som noe som aldri skjedde. I alle fall at ungen kalte din venninne for drittkjerring og at han sa «hvorfor er du ute etter meg?» Høres mer egenkomponert ut. Fin novelle da. Anonymkode: 238cf...257 Høres ut som noe som skjedde. Jeg er på et online rollespill (aldersgrense 13+ og opptil eldgammelt) og der har 6åringer et språk som man ikke trodde var mulig. Fucking cunt og hore og drittkjerring og verre ord. De får det fra å være på nett og fra apper, sånn til opplysning. Anonymkode: 16f32...848 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå