AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Jeg bestilte noe på Dealproffsen for en god stund siden. Da jeg angret kjøpet så hentet jeg ikke pakken og lot den bli sendt tilbake. Det gikk en stund. Så sendte jeg melding. De skulle behandle returen og refundere meg. Dette er nesten 3 uker siden de skrev og ingenting har skjedd. Begynner å lure på om jeg ikke får igjen pengene. Flere som har dårlige erfaringer med denne nettbutikken? Eller gode? Anonymkode: 34451...9b0
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Har ikke hatt noe trøbbel med de. Har du fått bekreftet at de har mottatt varene i retur? har du purret på de? Og hvilken sum er det snakk om? For du må betale frakt begge veier, og gebyr når du ikke henter pakken. Anonymkode: 26b1a...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke hatt noe trøbbel med de. Har du fått bekreftet at de har mottatt varene i retur? har du purret på de? Og hvilken sum er det snakk om? For du må betale frakt begge veier, og gebyr når du ikke henter pakken. Anonymkode: 26b1a...a4e Ja, når jeg spurte så hadde de det. Det er 2100 kr. Ja regnet med det. Anonymkode: 34451...9b0
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli De svarer ikke lenger på epost. Har heller ikke fått noen bekreftelse på at de har behandlet returen. Så har ikke så mye håp om å få igjen pengene. Handler aldri noe der igjen! Anonymkode: 34451...9b0
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Flere som har vært i denne situasjonen med dem? Anonymkode: 34451...9b0
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli Er ikke overrasket over at de prioriterer sist nettopp de "kundene" de ikke tjener penger på… Du har bestilt, og så ikke en gang giddet å hente varene - og nå vil du stå først i køen på å få tilbake pengene? Anonymkode: 67281...ef8
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er ikke overrasket over at de prioriterer sist nettopp de "kundene" de ikke tjener penger på… Du har bestilt, og så ikke en gang giddet å hente varene - og nå vil du stå først i køen på å få tilbake pengene? Anonymkode: 67281...ef8 Jeg har vel uansett rett på å få igjen pengene? Ikke at jeg absolutt må ha dem igjen først. Men de er jo litt trege. Og jeg hentet den ikke da jeg angret kjøpet og tenkte en del på det. Det jeg hadde kjøpt var litt stort derfor fant jeg ut at å hente den og så gå til postkontoret og returnere den hadde vært litt tungvint. Jeg har ikke bil. Men på Trustpilot står det mange omtaler der folk ikke har fått svar og ikke har fått igjen pengene sine. Så gjelder lkke bare meg da. Bare lurte på om det var noen her inne. De må uansett følge retningslinjene sine og ikke bare det du syns er riktig av dem å gjøre. Anonymkode: 34451...9b0
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er ikke overrasket over at de prioriterer sist nettopp de "kundene" de ikke tjener penger på… Du har bestilt, og så ikke en gang giddet å hente varene - og nå vil du stå først i køen på å få tilbake pengene? Anonymkode: 67281...ef8 🤦♀️ Anonymkode: 8afa2...081
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og jeg hentet den ikke da jeg angret kjøpet og tenkte en del på det. Det jeg hadde kjøpt var litt stort derfor fant jeg ut at å hente den og så gå til postkontoret og returnere den hadde vært litt tungvint. Jeg har ikke bil. Anonymkode: 34451...9b0 Tar sikkert litt tid fordi de da skal trekke fra gebyr for uavhentet pakke før refusjon. Anonymkode: 88478...9ec
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tar sikkert litt tid fordi de da skal trekke fra gebyr for uavhentet pakke før refusjon. Anonymkode: 88478...9ec Ok. Får tro det. Anonymkode: 34451...9b0
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har vel uansett rett på å få igjen pengene? Ikke at jeg absolutt må ha dem igjen først. Men de er jo litt trege. Og jeg hentet den ikke da jeg angret kjøpet og tenkte en del på det. Det jeg hadde kjøpt var litt stort derfor fant jeg ut at å hente den og så gå til postkontoret og returnere den hadde vært litt tungvint. Jeg har ikke bil. Men på Trustpilot står det mange omtaler der folk ikke har fått svar og ikke har fått igjen pengene sine. Så gjelder lkke bare meg da. Bare lurte på om det var noen her inne. De må uansett følge retningslinjene sine og ikke bare det du syns er riktig av dem å gjøre. Anonymkode: 34451...9b0 Selvfølgelig har du rett på å få tilbake pengene. Men det er jo kundeservicen du klager på her - jeg har bare svart hvorfor du kanskje ikke står "først i køen". Anonymkode: 67281...ef8
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig har du rett på å få tilbake pengene. Men det er jo kundeservicen du klager på her - jeg har bare svart hvorfor du kanskje ikke står "først i køen". Anonymkode: 67281...ef8 Ok. Skjønner. Regnet heller ikke med å stå først i køen. Anonymkode: 34451...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå