Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har bittelitt arr etter kviser..eller ikke arr, men litt sånn bittesmå røde prikker på kinnene, så jeg føler meg ikke helt vel med å gå uten noe i fjeset da..som dekker litt.. men jeg er så leeei av den evige brunkremen, og er vistnok bare meg som legger merke til disse arrene.. men er det noen andre alternativer? har ikke lyst og bruke vanlig tørt pudder, har tenkt litt på noe bronzefarget glødende pudder opplegg..? men har igrunnen bare sett d på bilde i et blad.. vet ikke om dette kan brukes til vanlig, og om det dekker noe? men noen som har forslag til noe annet enn den kjedelige brunkremen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Solpudder dekker ikke noe, det gir bare farge og glød. Men kanskje du kunne teste mineralfoundation i pudderform? Jeg har bare testet ID Bare Minerals, men jeg vet mange her inne er fornøyde med Pure Luxe, som i tillegg er mye billigere.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

ok! ja jeg mente egentlig ikke solpudder, det ble bare litt feil..det var mer enn sånn krempudder ting jeg tenkte på....? for jeg har hatt solpudder mange ganger.. og mer sånn gullbronse farge enn vanlig brun bronze farge altså som på solpudder... men må ikke være noe veldig feite greier heller, kjøpte en vanlig sånn krempudder ting en gang og jeg ble helt grå å ekkel i fjeset, som en maske...! huff.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...