AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Vi skal ha besøk av demensteam, usikker på hva de tenker målet med besøket er. Personen har i noen år nå skrevet mye på FB, repetetive poster.Stadig mer afasi og rot. I går telte jeg 24 stk. Er dette vanlig for demens - når de i dag har tilgang på sosiale medier? Anonymkode: d2c54...735
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Ikke svar på spørsmålet ditt… Men kanskje rapporte til fb, så kontoen blir utestengt. Så slipper du å bekymre deg. Anonymkode: d9f1b...3d3
monican94 Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli når demenssykdom inntrer roter det med alt også på some ja
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Dette er skummelt. Onkelen min som har demens ble svindlet hele tre ganger. De er ekstremt sårbare for svindel 💔😢 I tillegg til alt de poster. Demens og Internett er generelt en svært dårlig match. Anonymkode: ceef6...4a6
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dette er skummelt. Onkelen min som har demens ble svindlet hele tre ganger. De er ekstremt sårbare for svindel 💔😢 I tillegg til alt de poster. Demens og Internett er generelt en svært dårlig match. Anonymkode: ceef6...4a6 Jeg vet….. Usikker på hvordan utgifter blir håndtert og, ingen fremtidsfullmakt ble skrevet så da er det ekstra vanskelig. Anonymkode: d2c54...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå