Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. 

Er det noen som vet om man kan bytte ut selene på sportsdelen på britax römer smile 5Z? Jeg HATER de selene, helt ubrukelig. Ekstremt vanskelig å stramme og løsne når barnet er i vognen, noe som må gjøres ved bytting på sitte og ligge stilling.

Kjøper ny vogn snart🙈

Endret av Laizz
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De selene er faen helt jævla ubrukelig!😨 

men de er jo sydd fast, så er vel enklere å bytte vogn.. 

Anonymkode: c2152...f38

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

De selene er faen helt jævla ubrukelig!😨 

men de er jo sydd fast, så er vel enklere å bytte vogn.. 

Anonymkode: c2152...f38

Ja! For noe dritt! Det er kroker inni til å feste andre seler, øverst og på sidene, men ikke midten. Vurderer bare å klippe de av å se om jeg får ordna til noe med universal seler. Skal egentlig bruke vognen til nestemann også så.🙈

AnonymBruker
Skrevet
Laizz skrev (19 minutter siden):

Ja! For noe dritt! Det er kroker inni til å feste andre seler, øverst og på sidene, men ikke midten. Vurderer bare å klippe de av å se om jeg får ordna til noe med universal seler. Skal egentlig bruke vognen til nestemann også så.🙈

Selg vogna og kjøp ny i stedet. Du får mange gode vogner brukt til en grei penge. 

Anonymkode: 0c004...3aa

AnonymBruker
Skrevet
Laizz skrev (På 10.7.2025 den 15.26):

Ikke svar på seleproblemet, men syns du at vogna er skranglete? Jeg syns virkelig at den oppleves som billig plastikk så fort man kjører på ujevn bakke (grusvei feks). Angrer skikkelig på vogna kjenner jeg selv om den er veldig god å trille og er veldig fin… 

Anonymkode: d3525...51f

AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg kom over dette innlegget vurderte kjøpe vognen 😭😭

Anonymkode: 2a51d...f54

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Glad jeg kom over dette innlegget vurderte kjøpe vognen 😭😭

Bagdelen er kjempefin, men sportdelen er dårlig!

At den fortsatt er på topplisten på barnevogner skjønner jeg ikke. Anbefaler å prøve å finne en annen vogn❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ikke svar på seleproblemet, men syns du at vogna er skranglete? Jeg syns virkelig at den oppleves som billig plastikk så fort man kjører på ujevn bakke (grusvei feks). Angrer skikkelig på vogna kjenner jeg selv om den er veldig god å trille og er veldig fin… 

Anonymkode: d3525...51f

Våres har begynt å bråke🙄 Hun pleier å sove i vogna, men når jeg triller frem og tilbake eller side til side så bråker og skrangler det.. 

Jeg vurderer å bare kjøpe en trille med full liggestilling nå.

AnonymBruker
Skrevet
Laizz skrev (36 minutter siden):

Bagdelen er kjempefin, men sportdelen er dårlig!

At den fortsatt er på topplisten på barnevogner skjønner jeg ikke. Anbefaler å prøve å finne en annen vogn❤️

Ja får heller gå for bugaboo da 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...