bryllup 2025 Skrevet 9. juli Forfatter #21 Skrevet 9. juli GammelKaktus skrev (1 time siden): Jeg har en del fra Adidas og Nike, tror de går opp til 4xl. Varierer på hva farger de har og selvsagt er en del er svart og grått som er mine happy farger men har en del i rosa og rødt og. Er en stund siden jeg har kjøpt noe men fargene er som regel det som blir solgt først. adidas og nike passer ikke meg, blir for lite
GammelKaktus Skrevet 9. juli #22 Skrevet 9. juli bryllup 2025 skrev (1 minutt siden): adidas og nike passer ikke meg, blir for lite Har du prøvd det og vet det? Noen av klærne er ganske drøye i størrelsene. Ellers så har vel Zizzi litt men du vet utvalget er ikke stort ironisk nok, spesielt ikke om du vil ha farger. Men var inne å så nå og de har jo litt med farger ser jeg.
bryllup 2025 Skrevet 9. juli Forfatter #23 Skrevet 9. juli GammelKaktus skrev (6 minutter siden): Har du prøvd det og vet det? Noen av klærne er ganske drøye i størrelsene. Ellers så har vel Zizzi litt men du vet utvalget er ikke stort ironisk nok, spesielt ikke om du vil ha farger. Men var inne å så nå og de har jo litt med farger ser jeg. var vist noe opp til 54 men ønsker også finne litt større også siden jeg forhåpentlig hvis blir fort garvid igjen
GammelKaktus Skrevet 9. juli #24 Skrevet 9. juli bryllup 2025 skrev (1 minutt siden): var vist noe opp til 54 men ønsker også finne litt større også siden jeg forhåpentlig hvis blir fort garvid igjen Tror de har helt opp til 62-64
bryllup 2025 Skrevet 9. juli Forfatter #25 Skrevet 9. juli GammelKaktus skrev (4 minutter siden): Tror de har helt opp til 62-64 zizzi eller adidas?
GammelKaktus Skrevet 9. juli #26 Skrevet 9. juli bryllup 2025 skrev (1 minutt siden): zizzi eller adidas? Zizzi. De hadde en del fargerike treningstopper nå. Salg er det visst og.
AnonymBruker Skrevet 9. juli #27 Skrevet 9. juli bryllup 2025 skrev (23 minutter siden): adidas og nike passer ikke meg, blir for lite Kjøpe herre varianter, de ser jo like ut bare at størrelsene er større, får en de opp 4-6xxl så umulig at du ikke finner noe som passer. Til sammenligning er mannen 195cm og ca 125kg og bruker stort 2xl både i Adidas og Nike Anonymkode: 0f192...fba
bryllup 2025 Skrevet 9. juli Forfatter #28 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjøpe herre varianter, de ser jo like ut bare at størrelsene er større, får en de opp 4-6xxl så umulig at du ikke finner noe som passer. Til sammenligning er mannen 195cm og ca 125kg og bruker stort 2xl både i Adidas og Nike Anonymkode: 0f192...fba herre klær passer alderi meg det har jeg gitt helt opp å prøve, kvinner har en helt annen fasong enn menn. vi har hofter og rompe noe menn har lite av og herre bukser går heller ikke så høyt opp fordi dem har den under magen mens jenter har den over
AnonymBruker Skrevet 9. juli #29 Skrevet 9. juli bryllup 2025 skrev (1 time siden): adidas og nike passer ikke meg, blir for lite Tvilsomt, begge har plussizeklær nå. 4X som er den største størrelsen er str. 58-60. Kanskje ikke de mest spennende klærne, men bedre enn å gå uten klær. Anbefaler deg også å tenke litt alternativt. Har en cargobukse fra Zizzi som dessverre er blitt for stor. Men jeg har faktisk brukt den som turbukse likevel. Behagelig å gå med. Anonymkode: 86d57...cef 1
bryllup 2025 Skrevet 10. juli Forfatter #30 Skrevet 10. juli nå har jeg fått turbuksa jeg bestilte og den kunne nok ha vært en eller to str mindre, fra sportmann
AnonymBruker Skrevet 10. juli #31 Skrevet 10. juli bryllup 2025 skrev (1 time siden): nå har jeg fått turbuksa jeg bestilte og den kunne nok ha vært en eller to str mindre, fra sportmann Veldig lurt å måle seg og sjekke størrelsesguide for hvert merke, stemmer som regel ganske godt. Anonymkode: 86d57...cef 1
bryllup 2025 Skrevet 10. juli Forfatter #32 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Veldig lurt å måle seg og sjekke størrelsesguide for hvert merke, stemmer som regel ganske godt. Anonymkode: 86d57...cef jeg pleier ikke å gjøre det siden str 54 pleier å være helt riktig, men det gjør ikke noe det er borrelås på siden så jeg kan ta inn buksa. greit å vite hvis det er flere som har tenkt å bestille derfra
AnonymBruker Skrevet 10. juli #33 Skrevet 10. juli bryllup 2025 skrev (25 minutter siden): jeg pleier ikke å gjøre det siden str 54 pleier å være helt riktig, men det gjør ikke noe det er borrelås på siden så jeg kan ta inn buksa. greit å vite hvis det er flere som har tenkt å bestille derfra Om det er merket Twentyfour f.eks. kan man ofte velge en mindre størrelse. Anonymkode: 86d57...cef 1
bryllup 2025 Skrevet 11. juli Forfatter #34 Skrevet 11. juli Da har jeg endelig fått brukt buksa ute på tur i går 1
bryllup 2025 Skrevet 11. juli Forfatter #35 Skrevet 11. juli hvilken nettsider er best når det kommer til treningsklær? topper, sports bh og tights?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå