Iselilja Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 Noen som har erfaringer med disse? Tenker da spesielt på øyenskyggekostene.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 Ikke helt det du spurte om, men pudderkostene er i hvertfall knallbra, så jeg hadde ikke nølt med å kjøpe andre koster derfra, heller.
tuji Skrevet 21. mars 2006 #3 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har en øyeskyggekost fra Body Shop som er alt for smal og hard, så den vil jeg ikke anbefale, men jeg mener at de har en bredere og mykere som er ganske god.
Mint Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har både pudderkost (eksepsjonell bra!), og øyeskyggekost/blender fra Body Shop. Som Blender fungerer den utmerket, men den holder for lite farge til at jeg synes den er god til å påføre øyeskygge.
Gjest Tristessa Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har den brede øyenskyggekosten, den er kjempebra. Den skrå er god til å påføre øyenskygge i eyelinerstil, men ikke sånn wow ellers. Vurderer å kjøpe den smale, og pudderkostene virker kjempefine. Var og så på de sist i dag faktisk.
Scheherazade Skrevet 21. mars 2006 #6 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har to av den smale øyeskyggekosten, den brede blender-kosten og den skrå kosten. Liker alle kjempegodt! (Det eneste jeg har å utsette på Body Shop-koster er skaftet; hvorfor i alle dager må de skrå sånn ut nederst? Når jeg har de stående i et glass sier det seg selv at det blir unødvendig fullt...)
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har mange forskjellige koster fra Body Shop, og jeg er kjempefornøyd med dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå