AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Har tannverk og skal til tannlege, men er liksom i huttiheita så må vente noen dager. Tror det er én tann som skriker. Jeg tok to Ibux (200mg i en) i går kveld og sov godt. Våknet og ville ikke ta nye med en gang så ventet noen timer slik at det ble sikkert 9-10 timer før jeg fikk tatt de igjen og innen da hadde tannverken tatt seg opp. lurer litt på hvor lang tid det tar før de hjelper ordentlig, så noe om at de begynner å virke etter ca 20-30 min, men jeg tok de også med mat. Men når skal de ha optimal effekt (om de har effekt i det hele tatt)? Har omtrent aldri i mitt liv tatt smertestillende, men uten gjør det så vondt. smerten går over i små perioder og når jeg drikker litt kaldt vann. Jeg går ikke over dosen som står på pakningen, men må jo være greit å ta det i en kortere periode. Kan jeg kombinere med Paracet? Har hatt tannverk én gang før som 7 åring og da ga tannverken seg akkurat da moren min kom hjem fra jobb for å ta meg med til tannlegen. Alle trodde jeg hadde blitt kvitt det, men så jo 10 år senere at hele tanna var råtten! Så tydeligvis mange som ikke helt forstår tannverk, verken mine foreldre eller besteforeldre skjønte at nerven var død, men infeksjonen var der fortsatt. Gruer meg til tannlegen, men vet at jeg ikke har noe valg.. Anonymkode: a3ab1...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå