AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Er på ferietur med flere andre og vi hadde egentlig ikke avtalt noe som skulle skje i dag eller når. Vi var alle ganske slitne og la oss sent i går så jeg satte ikke på noen alarm. Når jeg våknet i dag tidlig så var alle andre borte. Fikk bare en beskjed om de hadde dratt ut på et shoppingsenter i nærheten, men at vi kunne dra på et annet et senere når jeg også ble med. Ble veldig trist for å våkne helt alene og at ingen prøvde å vekke meg engang og spørre om jeg ville bli med. Føles ut som om de ikke vil ha meg med hit. Anonymkode: c568f...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Du overtenker... Du sov, de var våkne. De ville la deg sove ut, vi har ulike søvnbehov. Jeg vekker aldri andre voksne mennesker som sover. Nyt tiden alene og lad opp til kvelden. Anonymkode: 489ea...736 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er på ferietur med flere andre og vi hadde egentlig ikke avtalt noe som skulle skje i dag eller når. Vi var alle ganske slitne og la oss sent i går så jeg satte ikke på noen alarm. Når jeg våknet i dag tidlig så var alle andre borte. Fikk bare en beskjed om de hadde dratt ut på et shoppingsenter i nærheten, men at vi kunne dra på et annet et senere når jeg også ble med. Ble veldig trist for å våkne helt alene og at ingen prøvde å vekke meg engang og spørre om jeg ville bli med. Føles ut som om de ikke vil ha meg med hit. Anonymkode: c568f...3ce Tror faktisk jeg hadde blitt såret selv i din situasjon. Anonymkode: 8dfc7...118 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Ser like gjerne for meg en "de vekket meg i ferien"-tråd på kg. Men av de to variantene synes jeg likevel det er mest sært å bare dra ut uten den ene, hvis man er en gruppe sammen på ferie. Når det er sagt, ville jeg bare dratt på det kjøpesenteret alene, hvis jeg ønsket å dra dit. Anonymkode: e957b...8b4
kri.star Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Been there, done that! Jeg LOVER deg - de ville bare være snille og la deg sove Prøv å spis en god frokost, og nyt litt alenetid - og så joiner du gjengen din senere og koser deg! Du ville ikke reist på ferie sammen med deg hvis de ikke ville være sammen med deg! Du overtenker! Og det er vondt - det forstår jeg! 3 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Når jeg våknet i dag tidlig så var alle andre borte. Tidlig? Anonymkode: c07ec...875
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli Det som er trist er å bruke ferien på shoppingsenter 😳 Anonymkode: d7bda...14e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Har vært på ferie med mannen i 2 uker. Jeg er a-menneske. Han kan ha på vekkerklokke om han ønsker. Ellers får han bare høre hvor jeg er når han står opp (i 8-9 tiden). Hadde blitt skilsmisse om jeg skulle vært tankeleser, og hver dag vurdert om jeg burde vekket han for en løpetur, morgenbad, god frokost, etc…. Anonymkode: 4ab45...fad 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Er på ferietur med flere andre og vi hadde egentlig ikke avtalt noe som skulle skje i dag eller når. Vi var alle ganske slitne og la oss sent i går så jeg satte ikke på noen alarm. Når jeg våknet i dag tidlig så var alle andre borte. Fikk bare en beskjed om de hadde dratt ut på et shoppingsenter i nærheten, men at vi kunne dra på et annet et senere når jeg også ble med. Ble veldig trist for å våkne helt alene og at ingen prøvde å vekke meg engang og spørre om jeg ville bli med. Føles ut som om de ikke vil ha meg med hit. Anonymkode: c568f...3ce De ville være snille, men det slo litt feil ut. Forståelig å føle på det, men avklar det med dem at du helst vil bli vekket. Det er for andre ganske umulig å være tankelesere, og det kunne slått like feil ut å vekket noen som ikke ville bli vekket. Når man er voksen så er slike misforståelser noe man må ta ansvar for selv å avklare. Anonymkode: 9d065...606 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Jeg synes det hørtes hensynsfullt ut, jeg. Dere la dere sent, du valgte selv å ikke ha alarm og la dermed selv til rette for at du skulle sove lenge. Du våknet åpenbart sist av alle, de rakk å stå opp og gjøre seg klare og reise hele gjengen før du våknet. De ga deg beskjed om hvor de var, som ikke var noe det høres katastrofe ut å gå glipp av. De presiserte uoppfordret at de gjerne gjør det samme med deg igjen når du er oppe og i gang. Synes virkelig dette høres ut som en ålreit gjeng. Du føler jo som du føler uansett, og det er leit, men synes ikke det er dekning for en mistanke om at de ikke ville ha deg med. Ville sagt takk for omtanken, og samtidig lagt til at du heller gjerne vil vekkes hvis man skal noe felles. Anonymkode: cfd9b...062 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli De prøvde garantert bare være snille, og la deg få sove ut. Jeg synes ikke det er noe særlig vekke andre når vi er på ferie, spesielt ikke hvis det har vært en sen kveld, og man kun skal ut å shoppe litt uplanlagt. Til lunsj/middag så sier du enkelt og greit at du gjerne vil at de skal vekke deg neste gang, for du vil heller være med på shopping enn å sove ut. Ferie med en gjeng handler om å være raus med hverandre. De prøvde være raus å la deg få sove, så vær raus tilbake å ikke vær bitter eller lei deg, men si i fra at du skjønner at de mente det godt, men at du gjerne vil at de vekker deg neste gang, for det ikke er så viktig for deg å sove litt ekstra. Anonymkode: 8c5dd...5ba
AnonymBruker Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): De prøvde garantert bare være snille, og la deg få sove ut. Jeg synes ikke det er noe særlig vekke andre når vi er på ferie, spesielt ikke hvis det har vært en sen kveld, og man kun skal ut å shoppe litt uplanlagt. Til lunsj/middag så sier du enkelt og greit at du gjerne vil at de skal vekke deg neste gang, for du vil heller være med på shopping enn å sove ut. Ferie med en gjeng handler om å være raus med hverandre. De prøvde være raus å la deg få sove, så vær raus tilbake å ikke vær bitter eller lei deg, men si i fra at du skjønner at de mente det godt, men at du gjerne vil at de vekker deg neste gang, for det ikke er så viktig for deg å sove litt ekstra. Anonymkode: 8c5dd...5ba Man vekker ikke voksne mennesker. Det er ansvarsfraskrivelse. vil man opp og få med seg dagen så får man bruke vekkerklokke. Anonymkode: 4ab45...fad 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er på ferietur med flere andre og vi hadde egentlig ikke avtalt noe som skulle skje i dag eller når. Vi var alle ganske slitne og la oss sent i går så jeg satte ikke på noen alarm. Når jeg våknet i dag tidlig så var alle andre borte. Fikk bare en beskjed om de hadde dratt ut på et shoppingsenter i nærheten, men at vi kunne dra på et annet et senere når jeg også ble med. Ble veldig trist for å våkne helt alene og at ingen prøvde å vekke meg engang og spørre om jeg ville bli med. Føles ut som om de ikke vil ha meg med hit. Anonymkode: c568f...3ce Hadde de ikke ville ha deg med så hadde de ikke sagt at annet når du ble med. Synes heller det er snilt av de å la deg sove ut. Du må jo ha vært veldig sliten og trengte nok søvnen hvis du ikke våkent av at de andre romsterere rundt Anonymkode: 06cf6...153 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå