Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi flyttet sammen i februar. I går, etter at vi hadde sett serie sammen så kom det en fis fra han. Reaksjonen hans var så rar. Med en gang det skjedde ble han rød i ansiktet og spurte om han kunne spille playstation. Sa seff ja til det men han trakk meg også vekk fra sofaen siden det begynte å lukte. Jeg sa til han etter noen minutter at det å fise er normalt. Da ba han meg slutte å prate om det temaet. Så har han vært sur og unngått øyekontakt både i går og i dag. Altså..hva gjør jeg? 

Anonymkode: 9b89f...b37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? En fis er det mest naturlige i verden. For min del vil, det være helt usannsylig å være i et forhold med noen, uten at det går an å slippe en fis i ny og ne. Slipp fisen løs 🥳

Anonymkode: 72117...6db

• Liker 3
Skrevet

Fis forran han og spør om du kan spille Playstation I kveld 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var helt unødvendig av deg å nevne det igjen. Det høflige når noen har sånne uhell er å late som ingenting. 

Anonymkode: 61d97...6de

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det var helt unødvendig av deg å nevne det igjen. Det høflige når noen har sånne uhell er å late som ingenting. 

Men i alle dager!! Å kommentere en fis skal da ikke være tabu å snakke om. Tror du at folk som er sammen/gifte i 50-60 år, gjør som det snør hver gang en av de fiser foran den andre? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi flyttet sammen i februar. I går, etter at vi hadde sett serie sammen så kom det en fis fra han. Reaksjonen hans var så rar. Med en gang det skjedde ble han rød i ansiktet og spurte om han kunne spille playstation. Sa seff ja til det men han trakk meg også vekk fra sofaen siden det begynte å lukte. Jeg sa til han etter noen minutter at det å fise er normalt. Da ba han meg slutte å prate om det temaet. Så har han vært sur og unngått øyekontakt både i går og i dag. Altså..hva gjør jeg? 

Anonymkode: 9b89f...b37

Du har funnet en som prøver å ikke la høflighet gå selv om han er i et forhold. Det du bør gjøre, er å ikke ta dette opp igjen. 

Anonymkode: 0236e...d32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha, så barnslig. Alle fiser.

Anonymkode: 2dd16...9ab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle fiser. Men det er jo bra han er litt flau. Vær glad han ikke er en forholdsfiser, og synes det morsomt med f.eks. Dutch oven. 

Anonymkode: afe61...1e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men i alle dager!! Å kommentere en fis skal da ikke være tabu å snakke om. Tror du at folk som er sammen/gifte i 50-60 år, gjør som det snør hver gang en av de fiser foran den andre? 

Jeg har vært samboer i 10 år og har virkelig aldri som jeg kan huske sluppet en fis foran typen. Mener å huske at han har gjort det en gang foran meg på tull, ikke fordi han virkelig måtte. Så det er absolutt ikke alle som gjør dette foran partneren.

Anonymkode: 16254...71c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Seriøst? En fis er det mest naturlige i verden. For min del vil, det være helt usannsylig å være i et forhold med noen, uten at det går an å slippe en fis i ny og ne. Slipp fisen løs 🥳

Det er også naturlig å bæsje og skifte bind. Men jeg regner med at dette ikke er noe du gjør foran mannen din?

Anonymkode: c6169...f4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Alle fiser. Men det er jo bra han er litt flau. Vær glad han ikke er en forholdsfiser, og synes det morsomt med f.eks. Dutch oven. 

Anonymkode: afe61...1e3

Dette. Folk som mener at det bare er å fjerte hele tiden i trynet på partneren "fordi man skal slappe av i mitt eget hjem", er ikke noe jeg hadde orket å være sammen med. Veldig usexy.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg fiser ikke foran hverandre. Raper heller ikke høyt (vi raper diskret, ikke med lyd og demonstrativt). 

Hvis vi må fise så går vi på badet. 

Fiser er naturlig men ubehagelig å få "i trynet" uansett. Uhell kan skje, som når vi sover. Men vi tar veldig mye hensyn.

Anonymkode: 0cc36...b2d

• Liker 2
Skrevet

En mann som blir flau av en fis? Det har jeg aldri hørt om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjæresten min og jeg fiser ikke foran hverandre. Raper heller ikke høyt (vi raper diskret, ikke med lyd og demonstrativt). 

Fiser er naturlig men ubehagelig å få "i trynet" uansett. Uhell kan skje, som når vi sover. Men vi tar veldig mye hensyn.

Ikke sant? Bæsje og tisse er naturlig også, det samme med håndtering av mens. Men de fleste gjør det ikke foran partner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det du som lager en stor greie ut av dette. Hvorfor trengte du å kommentere det? Er sannsynligvis det han er litt sur for. Det mest høflige er å late som ingen ting. Følelser er også vanlig. Ja han ble litt flau. Du gjorde det 10 ganger verre ved å kommentere det. Nå lager du saken 100 ganger verre ved å opprette en tråd på KG, om noe dere kunne lagt bak dere for lenge siden. Jeez. La det ligge, og fokuser på noe annet. 

Anonymkode: 33486...760

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i 16 år og har ikke sluppet en fis foran han noengang. Hva som skjer mens jeg sover er en annen ting, men for meg er fis pinlig. Ikke nevn det iallefall, jeg hadde vært så flau om mannen min hadde nevnt det til meg om jeg hadde «sluppet» en foran han. Han har vært med på fødsel, deretter hjulpet meg i dusjen med både blod og gørr. Men akkurat fis er for meg tabu. Hvis kjæresten din reagerte slik, vær så snill la det ligge! 

Anonymkode: a1f33...e63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reaksjonen hans var unektelig veldig rar, ja. Så er det samtidig helt meningsløst å forfølge saken videre. Du burde ikke ha kommentert det noe mer etter de minuttene der fyren åpenbart var stressa og håpet du allerede hadde glemt saken.

Anonymkode: 962d0...b6d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ?? Virkelig?

Anonymkode: 9e1d5...852

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hæ?? Virkelig?

Anonymkode: 9e1d5...852

Vi har flere snåle fetisher, men det er ikke en av de.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er også naturlig å bæsje og skifte bind. Men jeg regner med at dette ikke er noe du gjør foran mannen din?

Tenk at mannen min hjalp meg på do etter keisersnittet og hjalp meg med å skifte bleie med blod i da, må jo være helt grusomt for noen av dere å tenke på 😂😂 

Anonymkode: 5f978...797

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...