Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Såg en reklame på TV3 her en dag. Nakne mennesker og Haikudikt. Det må da være tull? Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal tro...

Endret av Majka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Jeg ler så godt vær gang jeg ser den reklamen, men takk gud så er det bare tull (tror jeg). Hvis du ser nederst på skjermen når reklamen vises, så står det det at det er reklame for et program som snart skal begynne på tv3. ;D

Gjest gjest1
Skrevet
Hehe... Jeg ler så godt vær gang jeg ser den reklamen, men takk gud så er det bare tull (tror jeg). Hvis du ser nederst på skjermen når reklamen vises, så står det det at det er reklame for et program som snart skal begynne på tv3. ;D

Aha. Det var da enda bra! Jeg har stusset skikkelig på den reklamen. Diskutert den med sambo til og med - men han mente at det var nok slike folk her i landet til at det var marked for slikt :ler:

Skrevet

hehe :) Det var da endelig godt. Syns konseptet virket litt rart. Har bare sett reklamen en gang og ble så fasinert at jeg ikke såg noe liten skrift.

Gjest gjest1
Skrevet

Håper det er tull, ja. Får kvelningsfornemmelser av den reklamen der.

Kose med et tre, liksom. Greit å være glad i naturen, men det finnes grenser. Også sitter de der nakne og griner av et dikt... Steinerskolen x20.

:ler: Jeg er ikke så hyperspirituell, men jeg tipper det sitter en del halvgamle kjerringer med (ekstremt) god kontakt med sin egen aura og sjel at de gråter med av det pisset der.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Duft av kvinnen. Spor i sneen. Kjærlighet. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

:ler: Jeg er ikke så hyperspirituell, men jeg tipper det sitter en del halvgamle kjerringer med (ekstremt) god kontakt med sin egen aura og sjel at de gråter med av det pisset der.

For å ikke snakke om god kontakt med sin egen vagina :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
For å ikke snakke om god kontakt med sin egen vagina  :sjarmor:

Å, jasså. Jeg er ikke hyperspirituell og har god kontakt med min egen aura. Men vagina derimot.. :sjarmor:

Skrevet

Er det reklame for et nytt program??? :overrasket:

Har ikke helt fått med meg det.

Men så vil jeg bare grave meg ned hver gang den reklamen dukker opp :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...