Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #1 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg vet at en slik tråd har vært oppe før, men finner den ikke igjen.. Oppe på fjellet der bor det tre troll Trollefar, og trollemor og lille Olle Bolle Bø, siertrollefar Bø, sier trollemor, mens bitte lille Olle Bolle seier bare bø Oppe på loftet der bor det tre spøkelser Spøkefar og Spøkemor og lille Lommetørkle UUUUUUUU sier Spøkefar UUUUUUUU sier Spøkemor Mens bitte lille lommetørkle sier bare ATSJO! Denne sangen er så populær hos småtten, noen som kan lære meg flere vers?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #2 Del Skrevet 21. mars 2006 Dette værset var veldig populært i barnehagen til min datter. Nede i bingen der bor det tre griser. Grisefar og grisemor og lillegrisefise. (høy prompelyd) sier grisefar (lavere prompelyd) sier grisemor men den lille grisefise sier bare (liten promp) Dette er barnehage humor altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 21. mars 2006 #3 Del Skrevet 21. mars 2006 Dette værset var veldig populært i barnehagen til min datter. Nede i bingen der bor det tre griser. Grisefar og grisemor og lillegrisefise. (høy prompelyd) sier grisefar (lavere prompelyd) sier grisemor men den lille grisefise sier bare (liten promp) Dette er barnehage humor altså. ← Jeg tror jammen jeg har litt barnehagehumor jeg, for den var artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 21. mars 2006 #4 Del Skrevet 21. mars 2006 Nede i vannet der bor det tre fisker, fiskefar og fiskemor og lille fiskebolle Blupp sier fiskefar, blupp sier fiskemor Men den lille fiskebolle sier bare..... (liten ploppelyd med munnen)...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. mars 2006 #5 Del Skrevet 21. mars 2006 Dette værset var veldig populært i barnehagen til min datter. Nede i bingen der bor det tre griser. Grisefar og grisemor og lillegrisefise. (høy prompelyd) sier grisefar (lavere prompelyd) sier grisemor men den lille grisefise sier bare (liten promp) Dette er barnehage humor altså. ← Notert til neste gang jeg får besøk og vi skal synge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 21. mars 2006 #6 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg er helt målløs!! Det her var yndlingssangen min da jeg var liten, men jeg har bare hørt første vers om trollene! Ingen av de andre. Aldri! Snakk om tapt barndom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enestående mor Skrevet 21. mars 2006 #7 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg er helt målløs!! Det her var yndlingssangen min da jeg var liten, men jeg har bare hørt første vers om trollene! Ingen av de andre. Aldri! Snakk om tapt barndom. ← håper dette kan hjelpe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #8 Del Skrevet 21. mars 2006 Snakk om tapt barndom. ← Huff, håper du kommer deg gjennom traumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 21. mars 2006 #9 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg er helt målløs!! Det her var yndlingssangen min da jeg var liten, men jeg har bare hørt første vers om trollene! Ingen av de andre. Aldri! Snakk om tapt barndom. ← Jeg også!! Jeg elsket denne sangen da jeg var liten, men har aldri hørt alle de andre versene før nå! Vi har vist gått glipp av noe, vi 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #10 Del Skrevet 21. mars 2006 Dette værset var veldig populært i barnehagen til min datter. Nede i bingen der bor det tre griser. Grisefar og grisemor og lillegrisefise. (høy prompelyd) sier grisefar (lavere prompelyd) sier grisemor men den lille grisefise sier bare (liten promp) Ha,ha,ha ler høyt her jeg sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovesmurf Skrevet 21. mars 2006 #11 Del Skrevet 21. mars 2006 Dette var en genial tråd, kjempeartig med de to siste versene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enestående mor Skrevet 21. mars 2006 #12 Del Skrevet 21. mars 2006 Samler alle værsene jeg da, så snart nå har vi jo nesten en hel sang. Har dere fler så kom med de Oppe på fjellet der bor det tre troll Trollefar, og trollemor og lille Olle Bolle Bø, siertrollefar Bø, sier trollemor, mens bitte lille Olle Bolle seier bare bø Oppe på loftet der bor det tre spøkelser Spøkefar og Spøkemor og lille Lommetørkle UUUUUUUU sier Spøkefar UUUUUUUU sier Spøkemor Mens bitte lille lommetørkle sier bare ATSJO! Nede i bingen der bor det tre griser. Grisefar og grisemor og lillegrisefise. (høy prompelyd) sier grisefar (lavere prompelyd) sier grisemor men den lille grisefise sier bare (liten promp) Nede i vannet der bor det tre fisker, fiskefar og fiskemor og lille fiskebolle Blupp sier fiskefar, blupp sier fiskemor Men den lille fiskebolle sier bare..... (liten ploppelyd med munnen)...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 21. mars 2006 #13 Del Skrevet 21. mars 2006 Takk Enestående mor, gjest og Lemming. Men jeg har faktisk funnet ut at Olle Bolle har sin egen hjemmeside. Ikke verst. http://ollebolle.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 21. mars 2006 #14 Del Skrevet 21. mars 2006 Så morsomt at Olle Bolle har egen hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeavtalen Skrevet 21. mars 2006 #15 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg hadde aldri før hørt verset om lommetørkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 21. mars 2006 #16 Del Skrevet 21. mars 2006 Ååå, jeg ble så glad for at det er så mange som synger OlleBolle. I barnehagen jeg jobbet i ifjor hevdet nemlig de andre ansatte hardnakket at vårt alles troll heter Willy Bolle. Jeg mener, hallo, alle vet jo at det rette fornavnet er Olle, men neida, takket være en bombastisk pedagogisk veileder går det nå en god del feilinformerte barn rundt omkring og synger om Willy Bolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. mars 2006 #17 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg er helt målløs!! Det her var yndlingssangen min da jeg var liten, men jeg har bare hørt første vers om trollene! Ingen av de andre. Aldri! Snakk om tapt barndom. ← Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #18 Del Skrevet 21. mars 2006 Oppe i treet der bor tre kråker KRA sier kråkefar KRA sier kråkemor mens bitte lille kråkebolle sier bare kra Langt under dyna der bor tre fiser (høy promelyd) sier prompefar (lavere propelyd) sier prompemor mens den lille prompe (???) sier bare (lav prompelyd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 21. mars 2006 #19 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Inne i fjøset der bor det tre dyr Oksefar og mammaku og bittelille kalven MØØØØØ sier oksefar Møøøøø sier mammaku Men den bittelille kalven sier bare mø Denne versjonen, i tillegg til trollene og grisene, har vi sunget i åpen barnehage. Endret 21. mars 2006 av rugrat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 21. mars 2006 #20 Del Skrevet 21. mars 2006 Har visst gått glipp av en sang her. Hvordan er melodien? Finnes den innspilt et sted på nettet? (Er ikke så flink med noter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå