Ana Skrevet 21. november 2002 #1 Skrevet 21. november 2002 Har aldri brukt selvbruningskrem før, prøvde for første gang i dag morges. Fikk såvidt litt farge, men har lyst på litt mer Går det an å ta det to ganger på samme dag, for litt mer farge??? Eller kommer det ikke mer farge uansett? Har lyst på litt fin farge før julebordet på lørdag... :oops:
starie Skrevet 21. november 2002 #2 Skrevet 21. november 2002 Jeg har ingen erfaring med selvbruningskremer selv, men jeg har sett mange med en helt sykt oransje farge i ansiktet. Test på et området som ikke synes og prøv deg frem. Bruk i hvertfall en god peeling først!
Ana Skrevet 21. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2002 Har allerede prøvd kremen, brukte peeling og fuktighetskrem først, og det ble veldig jevnt og fint, men nesten ingen farge i det hele tatt! Så det jeg lurte på var egentlig om jeg får mer farge dersom jeg bruker kremen en gang til (samme dag). Om jeg eventuelt bør vente litt lenger før jeg bruker den igjen, eller om fargen ikke kommer til å bli dypere uansett...??
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #4 Skrevet 21. november 2002 Hei! Jeg pleier å peele, ta på fuktighetskrem og smøre på selvbruningskrem 2-3 ganger m ca en halv times mellomrom, funker kjempebra det!
Thea Skrevet 21. november 2002 #5 Skrevet 21. november 2002 Jeg har forsøkt en del ganger av maaaaaaaaaaaaange merker, også noen av de dyreste. Jeg ender opp med en meget lekker gulfarge over hele kroppen hver eneste gang :-?
Ana Skrevet 21. november 2002 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2002 Takk gjest, da prøver jeg igjen! Fargen var jo fin den, bare litt svak!
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #7 Skrevet 2. januar 2003 prøv bronze magic fra biotherm, den gir en kjempefin farge som ikke virker gul
Gjest Kira Skrevet 2. januar 2003 #8 Skrevet 2. januar 2003 Har aldri brukt selvbruningskrem før, prøvde for første gang i dag morges. Fikk såvidt litt farge, men har lyst på litt mer Går det an å ta det to ganger på samme dag, for litt mer farge??? Eller kommer det ikke mer farge uansett? Har lyst på litt fin farge før julebordet på lørdag... :oops: Etter hva jeg har erfart pleier den å komme neste dag... :o Og det blir veldig "ujevnt" etterhvert.
Mrs. B Skrevet 3. januar 2003 #9 Skrevet 3. januar 2003 Her er en kjekk link: > http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124395
Tusseline Skrevet 3. januar 2003 #10 Skrevet 3. januar 2003 Jeg har prøvd mange ulike selvbruningskremer.. Det kommer litt an på hvor du vil klatte på, ansiktet eller kroppen?
Gjest care Skrevet 3. januar 2003 #11 Skrevet 3. januar 2003 Decleor har en bra selvbruningskrem - garantert.
Tusenfryd Skrevet 3. januar 2003 #12 Skrevet 3. januar 2003 Jeg har vært kjempefornøyd med BodyShop sin. Jeg blir ikke gul, og det har vel hendt jeg har slurvet med peeling og fuktighetskrem, men jeg blir brun og det blir ikke ujevnt. Jeg har også smurt på flere ganger på en dag for å få det mer intensivt, det funker det. Man kan forresten teste så mye man vil på steder det ikke synes - men huden er ikke lik i ansiktet og på skinka eller under armen, så test der den skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå