Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Av og til blir jeg så frustrert fordi dama mi forsøker å gjøre meg sjalu ved å fortelle om guttekompiser ofte. Som tidligere i dag da jeg kontaktet henne på msn. Hun spurte: "hvem er du?", også skrev hun: "hei, navnpåguttekompis her". Hun ville tydeligvis få det til å virke som om hun hadde besøk av han.

Hvorfor gjør hun sånn? Det er så vondt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Hvordan vet du at hun bare later som da? :klø: Kanskje hun hadde en kamerat på besøk?

Skrevet
Av og til blir jeg så frustrert fordi dama mi forsøker å gjøre meg sjalu ved å fortelle om guttekompiser ofte. Som tidligere i dag da jeg kontaktet henne på msn. Hun spurte: "hvem er du?", også skrev hun: "hei, navnpåguttekompis her". Hun ville tydeligvis få det til å virke som om hun hadde besøk av han.

Hvorfor gjør hun sånn? Det er så vondt.

Hun tester deg for å se om du er redd for konkurranse. Det du må gjøre er å mindfucke henne tilbake. Fortell om jenter du har møtt. Da skal du bruke masse beskrivelser, akkurat som kvinner gjør hele tiden.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hun tester deg for å se om du er redd for konkurranse. Det du må gjøre er å mindfucke henne tilbake. Fortell om jenter du har møtt. Da skal du bruke masse beskrivelser, akkurat som kvinner gjør hele tiden.

Syns ikke du skal tulle med hjernen hennes tilbake. Har hun behov for å gjøre deg sjalu er det nok fordi hun er usikker og ute etter bekreftelse. Tror ikke dette blir bedre av at du begynner med det samme, og hun vil sikkert ikke se sammenhengen eller "lære en lekse" av det..

Var jeg i ditt sted ville jeg gjort noe for at hun skal føle seg sikrere på deg og slappe mer av. Eventuelt tatt det opp med henne.

Skrevet
Har hun behov for å gjøre deg sjalu er det nok fordi hun er usikker og ute etter bekreftelse. Tror ikke dette blir bedre av at du begynner med det samme, og hun vil sikkert ikke se sammenhengen eller "lære en lekse" av det..

Var jeg i ditt sted ville jeg gjort noe for at hun skal føle seg sikrere på deg og slappe mer av. Eventuelt tatt det opp med henne.

Interessant. Dette har jeg hørt før fra jenter. Hva tror du er årsaken til at hun ikke slapper av? Har du noen eksempler på hva han skal gjøre for at hun skal føle seg sikrere på seg selv om slappe mer av?

Gjest Gjesta
Skrevet
Interessant. Dette har jeg hørt før fra jenter. Hva tror du er årsaken til at hun ikke slapper av? Har du noen eksempler på hva han skal gjøre for at hun skal føle seg sikrere på seg selv om slappe mer av?

Det varierer sikkert fra jente til jente det, og noen er vel så usikre på seg selv at det nesten ikke spiller noen rolle hva gutten gjør fra eller til, desverre. Generelt gjelder det vel å gi henne masse bekreftelse og spesielt bekreftelse også på ting som ikke har med utseende/kropp å gjøre, tror jeg. Men jeg har også litt tro på at man bør si fra til mennesker som "tuller med hjernen til andre" og ikke jatte med. Hvis trådstarter opplever at kjæresten bevisst prøver å gjøre ham sjalu er ikke dette noe han bør finne seg i, uansett hvor usikker hun er. jeg syns han bør si fra til henne at å bygge ned hans selvtillit ikke er veien å gå. :tristbla:

Gjest gjesta
Skrevet

Ta en skikkelig prat med henne. Er vel det eneste som hjelper. Å hevne deg på samme måte fører vel bare til mere dritt.

Gjest Gjest_ravnaskrik_*
Skrevet

Dere snakker vel sammen når dere møtes? Da kan du si at om hun skal nevne alle sine guttevenner, kan du også ha noe å tilføre om hun vil... (jeg regner med at dere er sammen...) ...det kalles å "kaste grøt" - slik man gjør i barnehagen... men forøvrig ville jeg ikke gjort henne usikker om du føler hun er en usikker sjel...

Jeg har også en skrytemikkel av en kjæreste. Vi kan ikke se på ETT tv-program som er norsk før han begynner å fortelle han har møtt henne (sist uke osv...) men som regel gjelder det også menn og ikke bare kvinner.

Jeg holder munnen lukket og nevner ingen jeg har møtt og vært i eks-familie til som stadig er på tv-skjermen. Jeg synes det er uinteressant, og vil helst ikke omtale en eks sin familie overfor andre.

Men jeg har antydet at jeg KAN kaste grøt, om han vil. Det medførte til at han har sluttet å skryte av alle sine kjendis-møter. Men ikke helt. (jeg skjønner ikke hva som er vitsen, med å (kjendis eller ikke) utbrodere sånt...

Så trådstarter, om du har en følelse av at hun er utrygg, så snakk med henne.

Fortell at det gjør deg utrygg når hun (hvis hun stadig) prøver gjøre deg sjalu...

Kanskje det er hos deg problemet ligger og ikke hos henne? Siden du er sjalu...

Skrevet
Fortell at det gjør deg utrygg når hun (hvis hun stadig) prøver gjøre deg sjalu...

For all del, ikke si at dette påvirker deg. Formålet med slike tester er å se om du ser på deg selv om mindre attraktiv enn de mennene hun snakker om. Reagerer du med sjalusi ser du ikke på deg selv som attraktiv. En mann som ikke ser på seg selv som attraktiv er i hvertfall ikke attraktiv.

Gjest Gjest
Skrevet
For all del, ikke si at dette påvirker deg. Formålet med slike tester er å se om du ser på deg selv om mindre attraktiv enn de mennene hun snakker om. Reagerer du med sjalusi ser du ikke på deg selv som attraktiv. En mann som ikke ser på seg selv som attraktiv er i hvertfall ikke attraktiv.

Eh...det fungerer kanskje for kvinner og menn som er like modne som Bridget Jones, men for alle de andre så synes jeg rådet fra ravnaskrik var veldig bra.

Skrevet
For all del, ikke si at dette påvirker deg. Formålet med slike tester er å se om du ser på deg selv om mindre attraktiv enn de mennene hun snakker om.

:overrasket:

For all del, lat som det ikke bryr deg! Da kommer dere jo langt med denne måten å kommunisere på. Er det rart man ikke forstår hverandre om det er slikt spill man skal holde på med... :roll:

Skrevet
For all del, lat som det ikke bryr deg! Da kommer dere jo langt med denne måten å kommunisere på. Er det rart man ikke forstår hverandre om det er slikt spill man skal holde på med...

Han må endre sin egen måte å tenke på dette på slik at han faktisk ikke bryr seg.

Skrevet
Han må endre sin egen måte å tenke på dette på slik at han faktisk ikke bryr seg.

han må ikke det

Skrevet
han må ikke det

Jo, fordi menn som tenker som han ikke er like attraktive for kvinner som menn som ikke bryr seg om disse testene fra kvinner.

Skrevet
Jo, fordi menn som tenker som han ikke er like attraktive for kvinner som menn som ikke bryr seg om disse testene fra kvinner.

Sier du som mann... hva om alt hun trenger er en som vil være hos henne og som viser det, enn å late som om han gir F i at hun har "andre i kikkerten"... Hun blir usikker på han og så går hele forholdet til helvete... Vær litt forsiktig med å være så bombastisk...

Gjest Gjest
Skrevet

Han vil muligens føle seg bedre (selv om jeg tviler på det også), men hun vil i hvert fall ikke like det. En sikker måte å bli dumpa på spør du meg.

Som 18-åring ville jeg kanskje falt for slikt spill fra en gutt, men herregud..hadde noen gjort det samme nå hadde jeg løpt leende vekk.

Skrevet
Han vil muligens føle seg bedre (selv om jeg tviler på det også), men hun vil i hvert fall ikke like det. En sikker måte å bli dumpa på spør du meg.

Som 18-åring ville jeg kanskje falt for slikt spill fra en gutt, men herregud..hadde noen gjort det samme nå hadde jeg løpt leende vekk.

Takk ;)

Skrevet

Nå må du gi deg! Det er jo hun som spiller ved å forsøke å gjøre han sjalu!

Skrevet
Nå må du gi deg! Det er jo hun som spiller ved å forsøke å gjøre han sjalu!

Om så er tilfellet så blir det i alle fall ikke noe bedre av å spille videre...

Skrevet
Om så er tilfellet så blir det i alle fall ikke noe bedre av å spille videre...

Du må huske at det er en årsak til det spillet hun driver med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...