Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #1 Del Skrevet 21. mars 2006 Er på jakt etter søte vers til å skrive i eit fotoalbum eg skal gi til nevøen min i morgon, nokon som har gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #2 Del Skrevet 21. mars 2006 INgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 21. mars 2006 #3 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvor gammel er gutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #4 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvor gammel er gutten? ← 1 år.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 21. mars 2006 #5 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Fant noe i rim og regler for barn av Alf Prøysen. Synes den var litt morsom. Bare gråt. Hvis tårene blir borte og du vil gråte mer, putt langemann i øyet, så kommer det nok fler. Var vel kanskje ikke det du var ute etter Prøv å se her om du kan finne noe: http://barnemix.no/Minneboka/index.php Endret 21. mars 2006 av 9kita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #6 Del Skrevet 21. mars 2006 Det var kult!! Takk skal du ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 21. mars 2006 #7 Del Skrevet 21. mars 2006 Bisselilu, sullelilu! Er noen liten, så er det du. Bisselilu, sullelilu! Blir noen stor, så er det du. Bisselilu, sullelilu! Blir noen vakker, så er det du. Bisselilu, sullelilu! Blir noen snill, så er det du. Ukjent forfatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 21. mars 2006 #8 Del Skrevet 21. mars 2006 So ro liten blir nok stor med tiden. Stor i går, men større i dag, større og større dag for dag. So ro liten. Ukjent forfatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 21. mars 2006 #9 Del Skrevet 21. mars 2006 So ro liten tull, gid vi hadde stua full, full av slike unger. Stua og koven løa og låven og en liten haug utpå gården. Ukjent forfatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 21. mars 2006 #10 Del Skrevet 21. mars 2006 Det kommer en rev labbendes, krabbendes oppover den lange, bratte bakken med en gås på nakken og stikker en liten gris som sier:"Pip!Pip!" Ukjent forfatter Det er jo masse kjente barnevers som passer også: Regn (av Sigbjørn Obstfelder) Bjørnen sover Gubba noa Hoppe, sa gåsa Danse mi dokke Ride,ride ranke Sko Blakken Lille Trille Du og jeg og vi to Lille Persille Bake kake søte Hvor skal du hen, vesle jente Finger- og tåregler er jo også morsomme! Også har vi telleregler, ellinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Tapir Skrevet 21. mars 2006 #11 Del Skrevet 21. mars 2006 En sulten mus kom ut av sitt hus og så etter mat i kopp og fat. Jeg må lete og lete og lete så finner jeg alltid en bit. En liten bit her og en liten bit der er nok for meg som liten er, sa musa. Ukjent forfatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå