Helene Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Min tanteunge er syk. Hun er 15 år, og ble lagt inn på sykehuset i kveld. De har tatt masse prøver den siste tiden men finner ikke ut hva det er. Det siste de har mistanke om er kyssesyken. Hun bor langt unna, og nå er jeg veldig bekymret. Kan ikke gi henne en klem engang. Dette er bare en liten frustrasjon...
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Uff da. Får håpe de finner ut hva det er fort, de er jo så flinke i dag atte
Gjest LoisLane Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Er hun på sykehuset bør hun jo være i de beste hender. Har hun vært syk lenge?
Helene Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har snakket med henne i dag, og hun føler at hun har det bra på sykehuset. Hun sier det er godt å bli dullet med og bare slappe av. Legene tror hun har et sjeldent virus i lungene som gir en lungebetennelse som er vanskelig å finne kur mot. Hun har ca 30 fraværsdager på skolen de siste 3 månedene. Det er nå likevel godt at hun blir tatt hånd om og pleid med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå