Gå til innhold

Er det mye mygg og veps i Innlandet på sommerstid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mer enn resten av landet? Vet at Finnmark har mye mygg da, men pleier ikke innlandet være utsatt også?

Anonymkode: 5593b...da0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er innlandet rimelig stort da,her hvor jeg bor er det ikke mye. Noen mil lenger nord er det kjent for å være et mygghøl av en annen verden. Men jevnt over tror jeg ikke det er mer her enn ellers i landet. 

Anonymkode: 69190...ae2

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hytte på Lemonsjøen - Innlandet og har vært lite plaget med mygg så langt i år. Vinden som har vært, har nok hjulpet på. 

Veps har jeg ikke sett. 

Syns i grunn ikke det har vært mye mygg på østlandet i år heller. I alle fall ikke så den har plaget meg. Jeg pleier å bli stukket og har ikke fått et eneste stikk enda i år. Det snur vel etter regnværet vi har hatt nå. Veps har jeg sett noe av. De er jo som regel ikke plagsomme før uti august. 

Anonymkode: 7eaf8...d6c

AnonymBruker
Skrevet

Varierer fra år til år,i år har myggen vært fraværende. Veldig lite veps. 

Anonymkode: 670c3...f46

AnonymBruker
Skrevet

Veps har vi lite av.

Mygg har vi til nå ikke sett

Men knott er litt opp og ned. Der vi bor så er det litt. Og der vi har vogna kan vi ikke sitte ute , uten å bli spist opp

Anonymkode: 2d725...49c

AnonymBruker
Skrevet

Bor ved Mjøsa, er lite mygg, men har hatt vepsebol flere ganger, uten å ha blitt plaget av dem. Vepsen er mindre interessert om man ikke bruker parfymerte produkter, og ikke spiser søtt ute.

Anonymkode: 13145...372

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...