Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Jeg brukte noen døgn på å laste ned episode 213, også er det bare LYD - ikke bilde Bruker LimeWire, noe nsom vet om andre programmer med mer utvalg? :klø:
Gjest Gitte Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 (endret) last ned torrentfiler på f.eks www.torrentsearch.com eller www.piratebay.org, og bruk azureus eller bitcomet å last ned episodene med Mye bedre enn både bearshare og limewire Endret 20. mars 2006 av Gitte
Gjest Gitte Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 (endret) last ned torrentfiler på f.eks www.torrentsearch.com eller www.piratebay.org, og bruk azureus eller bitcomet å last ned episodene med Mye bedre enn både bearshare og limewire Endret 20. mars 2006 av Gitte
Gjest Gitte Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 wops.. trykka visst skriv svar og ikke endre jeg gitt.. jaja
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 :klø: Det skjønte jeg ingen verdens ting av... Fikk PM om et russisk et? Vet ikke helt om jeg tør det... Prøvde det BearShare, men da kom det opp en betalingsting...
Gjest Gitte Skrevet 20. mars 2006 #7 Skrevet 20. mars 2006 Hvis du går inn på azureus-linken i innlegget mitt og laster ned det programmet kommer du langt Etter du har lastet ned programmet går du inn på f eks torrentsearch.com og søker etter det du vil. Der laster du ned torrenten, og velger å åpne den i azureus. Azureus laster ned de episodene du har valgt, det går kjappere (her hos meg ihvertfall) og er generelt bedre kvalitet og mindre virus og dritt.
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #8 Skrevet 20. mars 2006 Hvis du går inn på azureus-linken i innlegget mitt og laster ned det programmet kommer du langt Etter du har lastet ned programmet går du inn på f eks torrentsearch.com og søker etter det du vil. Der laster du ned torrenten, og velger å åpne den i azureus. Azureus laster ned de episodene du har valgt, det går kjappere (her hos meg ihvertfall) og er generelt bedre kvalitet og mindre virus og dritt. ← Men da må jeg gjøre alt i to operasjoner da? Dette virker tidkrevende og komplisert...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #9 Skrevet 20. mars 2006 Tviler sterkt på at du finner et fildelingsprogram ala Bearshare som laster ned raskere enn en torrent vil gjøre.
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #10 Skrevet 20. mars 2006 Men dette bjørneprogrammet lastet jeg greit ned, men så kom det jo en betalingsfirkant, så da slettet jeg hele greia, jeg gidder jo ikke betale for det
talin Skrevet 20. mars 2006 #11 Skrevet 20. mars 2006 :klø: Det skjønte jeg ingen verdens ting av... Fikk PM om et russisk et? Vet ikke helt om jeg tør det... Siden fungerer utmerket.
Polluela Skrevet 20. mars 2006 #12 Skrevet 20. mars 2006 Men dette bjørneprogrammet lastet jeg greit ned, men så kom det jo en betalingsfirkant, så da slettet jeg hele greia, jeg gidder jo ikke betale for det ← Jeg bruker BearShare uten å betale, de firkantene som kommer opp er bare tilbud om å laste ned deluxeversjonen eller noe sånt. Bare å trykke nei, og så bruke programmet.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #14 Skrevet 21. mars 2006 Det at du bare får fram lyden tror jeg har med programmet du spiller av i å gjøre. Det opplevde jeg nemlig da jeg begynte å laste ned. fikk ikke spilt av i Windows Media Player og sånt. Last ned VLC Media Player istedet og se om det går.
Gjest Gitte Skrevet 21. mars 2006 #15 Skrevet 21. mars 2006 Men da må jeg gjøre alt i to operasjoner da? Dette virker tidkrevende og komplisert... ← nei.. når du laster ned torrenten fra internett, startes automatisk azureus og nedlastingen. Men gjør som du vil
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #16 Skrevet 21. mars 2006 Jeg anbefaler også bitcomet som Gitte sa. Jeg har lastet ned maaaange Frustrerte fruer episoder og div der og de funker bra. Jeg bruker kun limevire til nedlastning av enkeltsanger og bittorrent til alt annet.
Gjest Gitte Skrevet 21. mars 2006 #17 Skrevet 21. mars 2006 Jeg bruker kun limevire til nedlastning av enkeltsanger og bittorrent til alt annet. ← samme her, bare at jeg bruker bearshare
Polluela Skrevet 21. mars 2006 #18 Skrevet 21. mars 2006 Fant ikkeno "nei"-knapp jeg... :klø: ← Hmm... Kanskje du lasta ned feil versjon i utgangspunktet. Ikke vet jeg.
Malou Skrevet 21. mars 2006 #19 Skrevet 21. mars 2006 Nå må nok bruke litt mer tid til å sette deg inn i programmer som Azereus (eller BitCommet som jeg selv bruker) til å laste ned torrentsfiler. Men jeg kan nesten garantere deg at du synes det er verdt det, i allefall hvis du laster ned serier og filmer. Dessuten, hvis du gidder å lese litt om det, er det svært lite komplisert når du først kommer i gang. Jeg bruker nå Limewire kun til å laste ned enkeltmusikknummer, resten går via BitCommet. Kunne ikke finne på å gå tilbake til Limewire/Bearshare etc til nedlastning av film og serier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå