AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli • Relasjonen opstod etter kontakt på internet og har vedvart to år • Man møtes ca to ganger hver måned, bor en time fra hverandre • Ligger sammen hver gang man møtes, men også mye kyssing, kos, massasje og holde rundt når man sover • Snapper og meldes ukentlig, mer når det er ferier og bedre tid • Det meste av snapper og meldinger omhandler sex, men alltid med hjerter og omtanke for den andre Anonymkode: b321c...d56
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Vet ikke om dere er venner engang. Fremstår som kun sex for meg Anonymkode: f0638...46d 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Ville kalt det for en god gammeldags pulevenn. Eller, "elsker". Virker ikke som om det går dypere enn sex. Så virker som en overfladisk seksuell relasjon. Anonymkode: 5fa78...52d 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Sex. Fuckfriends om man må kalle det noe. Anonymkode: c4c5f...6f3
Irak Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): • Relasjonen opstod etter kontakt på internet og har vedvart to år • Man møtes ca to ganger hver måned, bor en time fra hverandre • Ligger sammen hver gang man møtes, men også mye kyssing, kos, massasje og holde rundt når man sover • Snapper og meldes ukentlig, mer når det er ferier og bedre tid • Det meste av snapper og meldinger omhandler sex, men alltid med hjerter og omtanke for den andre Anonymkode: b321c...d56 Venner som bryr seg om hverandre er det jeg leser. Dere er ikke forpliktet til hverandre eller eksklusive. Eller? Hva tenker du selv? Er det slik du ønsker å ha det?
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Irak skrev (Akkurat nå): Venner som bryr seg om hverandre er det jeg leser. Dere er ikke forpliktet til hverandre eller eksklusive. Eller? Hva tenker du selv? Er det slik du ønsker å ha det? Vi er eksklusive, vi ble ihvertfall enig om det innledningsvis og jeg har ikke vært med andre. Håper det samme gjelder for han… Ønsker å ha det sånn som nå og er nok litt glad i hverandre, men tror ikke det blir noe mer fra noen av oss. Bare interessant å høre hva andre mener om en sånn relasjon. Ts Anonymkode: b321c...d56
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Cartman skrev (6 minutter siden): En perfekt relasjon mellom en mann og en dame Enig! Ts Anonymkode: b321c...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå