Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #1 Del Skrevet 20. mars 2006 jeg er så lei nå... før var jeg alltid nokså blond, stripet det masse,og trives igrunnen best med d... nå har jeg hatt mørkebrunt hår siden i sen-høst.. og er litt lei, jeg prøvde å stripe håret litt istad for å se om det kunne bli lyst men d ble igrunnen bare orange.. har hatt noen glansvasker i etter hårfargen som er ganske røde og lilla røde..så derfor henger det endel igjen.. men nå har jeg lyst til å gå til frisøren og gjøre noe litt nytt med fargen, men hva? har tenkt på karamell farge, men er d fint over hele håret?har langt hår.. åssen farge bør jeg ta? har som sagt mørk brun nå så er kanskje begrensa hva jeg kan gjør... sukk.. ps. bilder hadde vert gøy om noen har!! (bilder av hårfarger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #2 Del Skrevet 20. mars 2006 Venninna mi var hos frisøren på fredag og farget håret karamellbrunt + la inn gyldne striper. Det ble kjempefint!! Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stell@ Skrevet 20. mars 2006 #3 Del Skrevet 20. mars 2006 Venninna mi var hos frisøren på fredag og farget håret karamellbrunt + la inn gyldne striper. Det ble kjempefint!! Anbefales ← du kan jo ikke anbefale det så lenge du ikke vet om trådstarter har gule eller røde undertoner i huden. alle kler faktisk ikke den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. mars 2006 #4 Del Skrevet 21. mars 2006 kan godt være jeg kler det å det.. men jeg tror jeg kler d meste.. har hatt veldig mange forskjellige farger, fra helt lyst til helt mørkt å får høre at jeg kler begge deler.. jeg har sånn normal lys nordisk hudfarge men bruker litt selvbruning for ikke å være helt vinterblek.. har opprinnelig typisk kjedelig kommunefarget hår vil jeg tro nå... hadde jeg hatt min egen farge altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2006 #5 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg kunne gjerne tenke meg karamellfarga hår, men når jeg er hos frisøren er det ingen farge som heter karamell og man må da blande seg frem. og hvilke farger skal man da bruke? jeg ble veldig rådvill når vi satt der med kartet, og jeg kunne velge mellom blond, kobberblond, lys brun, brun osv :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #6 Del Skrevet 21. mars 2006 Fargene heter sikkert forskjellige ting hos hver enkelt frisør, og noe annet igjen i butikken... jeg farget håret hos frisør nylig i brandy-farge, en nokså varm brunfarge. Vil tro den likner en del på karamell utfra hva jeg har sett på bilder. Jeg har hår som varierer litt i farge avhengig om jeg får oppholdt meg i sola om sommeren eller ei; fra blond/mellomblond til mer kommunefarget. Frisøren mente fargen hun brukte svarte til "bunnfargen" i håret mitt (som ikke var farget fra før), men at jeg også kunne bruke mørkere toner (har brune øyne og mørke bryn). Fint ble det i hvert fall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 21. mars 2006 #7 Del Skrevet 21. mars 2006 Ta med et bilde av J-Lo. Hun har ofte hatt karamellfarget hår. Spurte frisøren min ang. dette sist jeg var der. Jeg fortalte at jeg ville ha en hårfarge som fikk frem brunfargen min mer. Da nevne hun Jennifer Lopez sin hårfarge...at den ville kle meg. Stell@ har forsåvidt litt rett. Jeg har gule undertoner i huden, og kler karamellfargen veldig godt. I mens andre med røde undertoner (eller hva det nå enn kalles) vil ikke kle den like godt...men igjen... selvbruningskrem er en fin ting og vil få frem dette gulskjæret i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå