AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Hva er det som ødelegger for din sexlyst, så mye at du ikke klarer tanken om sex? Anonymkode: 93428...652
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Urenslighet. Vil også legge til at det er umulig for meg å ha sex med en mann jeg ikke har en mental tiltrekning til Anonymkode: e98cb...92a 12 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli At han ikke vil bruke kondom. Anonymkode: f61b6...e02 2 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli At han er bare interessert i meg mens jeg er null interessert i han og da klarer jeg heller ikke å ha sex med han. Pluss alt det andre som er nevnt som urenslighet osv osv. Anonymkode: f17a9...1d1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Prøv å ha sex med en narsissist. 🤢 Anonymkode: 95f9f...96b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøv å ha sex med en narsissist. 🤢 Anonymkode: 95f9f...96b Det har jeg prøvd. Det er helt grusomt. Aldri mer. Null hensyn! Anonymkode: c6224...9a1
Irak Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli (endret) Han må bruke kondom. Det er et krav. Om han tøyer grensene mine for langt. Da blir jeg redd. Liker en mann som lukter godt uten at det blir for mye. Nyseanfall er ikke så sexy 😂 Smak kan jeg være litt ømfintlig på i forhold til brekningsrefleks. Det er ikke noe særlig. Så smaksprøve er nødvendig 😂 Om han blir for egosentrisk. Balanse er viktig. Hensyn er viktig. En lett blanding kan være fint. Kommer an på hvor trygg og avslappet jeg klarer å være rundt han. Det viktigste for meg er at vi kommuniserer greit sammen kroppslig og verbalt. Så lenge jeg opplever at han tar hensyn og justerer seg så kan jeg få lyst på han. Relasjoner er dynamiske og ikke statiske. Endret 9. juli av Irak 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Noen menn har en svettelukt som jeg brekker meg av. Tolker det som at vi ikke er kompatible. Mener ikke menn som stinker svette pg som ikke har dusjet eller byttet klær på ukesvis. Bare normal svette. To menn kan lukte lett svette etter feks trening der den enes svettelukt tiltrekker meg mens den andres frastøter meg. Ellers er det det normale som manglende renslighet, manglende sosiale antenner, at de er vulgære, mannsjåvinistiske og lite tiltrekkende. Anonymkode: feabc...914 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli At han har opptrådt så egoistisk og vært så lat over så mange år, at all min omsorg og respekt for ham er borte. Klarer ikke å tenne på en fyr som strør om seg med skitne klær og som "glemmer" at barna har lekser og fritidsaktiviteter. Hjelper heller ikke at han har fått diger fettmage, selv om jeg hadde tolerert det om han viste meg respekt og omsorg. Anonymkode: 42241...29b 3 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Irak skrev (23 minutter siden): Han må bruke kondom. Det er et krav. Om han tøyer grensene mine for langt. Da blir jeg redd. Liker en mann som lukter godt uten at det blir for mye. Nyseanfall er ikke så sexy 😂 Smak kan jeg være litt ømfintlig på i forhold til brekningsrefleks. Det er ikke noe særlig. Så smaksprøve er nødvendig 😂 Om han blir for egosentrisk. Balanse er viktig. Hensyn er viktig. En lett blanding kan være fint. Kommer an på hvor trygg og avslappet jeg klarer å være rundt han. Det viktigste for meg er at vi kommuniserer greit sammen kroppslig og verbalt. Så lenge jeg opplever at han tar hensyn og justerer seg så kan jeg få lyst på han. Relasjoner er dynamiske og ikke statiske. Du kjenner kanskje ikke forskjell på bruk av kondom eller ikke du da? Anonymkode: f61b6...e02
SPOCA Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli Hvis han er egosentrisk, generelt ikke snill og grei, eller ikke respekterer mine grenser, slik som min eksmann. Urenslighet er også ekkelt. 4
1769 Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli ..bare hvis han velger å lyve. Det kan jeg tilgi, og ikke elske.
Irak Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kjenner kanskje ikke forskjell på bruk av kondom eller ikke du da? Anonymkode: f61b6...e02 Hva er relevansen? 1 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli Når min mann er gjerrig, og bare tenker på sparing og at alt er dyrt. Det er så usexy at jeg tørker inn som en rosin😄 Anonymkode: ad466...a2e 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli #15 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kjenner kanskje ikke forskjell på bruk av kondom eller ikke du da? Anonymkode: f61b6...e02 Har du noengang hørt om kjønnssykdommer? Eller uønskede svangerskap? Vel verdt å sette seg inn i 👍 Anonymkode: 42241...29b 5 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli #16 Skrevet 9. juli Irak skrev (4 minutter siden): Hva er relevansen? Skulle være et enkelt spørsmål å svare på? Anonymkode: f61b6...e02
Irak Skrevet 9. juli #18 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skulle være et enkelt spørsmål å svare på? Anonymkode: f61b6...e02 Det synes jeg blir litt for personlig, så det har jeg ikke lyst til å svare på.
no shame Skrevet 9. juli #19 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skulle være et enkelt spørsmål å svare på? Anonymkode: f61b6...e02 Spesielt å spørre om. Når man stiller andre spørsmål, bør man kunne begrunne spørsmålet sitt. Kondombruk er et must for mange av oss heldigvis 😉 9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #20 Skrevet 9. juli no shame skrev (7 minutter siden): Spesielt å spørre om. Når man stiller andre spørsmål, bør man kunne begrunne spørsmålet sitt. Kondombruk er et must for mange av oss heldigvis 😉 Mange gutter sier de ikke kjenner noe ved kondombruk, hvordan er det for oss kvinner? Har bare gått på piller.. Anonymkode: f61b6...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå