AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Hatt kraftige overtråkk og venter på mr. Ifølge legen tror hun leddbånd kan være revet av, mr om 2 mnd. Er i full jobb og går ca 12000 skritt hver dag som resulterer i en veldig vond og hoven ankel. Har vært sånn en god stund. Tips til hva som er best for ankelen min? Anonymkode: 0e1ec...915
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Regner med at du bruker ankelstøtte? Om ikke, så er det første bud. Anonymkode: d2267...ef5
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Regner med at du bruker ankelstøtte? Om ikke, så er det første bud. Anonymkode: d2267...ef5 Har det, men er noen bedre enn andre? Spurte på apoteket, men fikk ikke mye til svar. Anonymkode: 0e1ec...915
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Ville ordnet med en time hos privat fysioterapeut for råd og veiledning. Det er viktig med riktig opptrening etter en kraftig forstuing, og ankelen bør teipes også i tiden etter opptrening er ferdig. Dette kan en fysioterapeut bistå med. Anonymkode: d4eb1...6ea
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Har du ringt der du skal ta MR og sagt du kan møte på kort varsel? Jeg fikk time dagen etter da jeg ringte for å høre. Anonymkode: 574c7...eee
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Litt mindre enn 12000 skritt per dag (hvile) ville nok vært bra for ankelen... Bruke krykke for avlastning til den ikke er hoven lenger? Støtter også forslaget om fysioterapi og teiping. Anonymkode: c413c...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå